کد خبر: 47321 A

کرونا سریال پرطرفدار "ویچر" را تعطیل کرد/ ارباب حلقه‌ها هم متوقف شد

کرونا سریال پرطرفدار "ویچر" را تعطیل کرد/ ارباب حلقه‌ها هم متوقف شد

فصل دوم سریال The Witcher و سریال The Lord of the Rings دو سریال جدیدی هستند که مراحل فیلمبرداری آن‌ها بخاطر شیوع ویروس کرونا تعطیل شده است.

ایران آرت، در جدیدترین  اخبار سینما و تلویزیون ، ویروس کرونا باعث توقف و لغو مراحل فیلمبرداری و تولید دو سریال بزرگ دیگر شده است. در ابتدا شبکه نت فلیکس اعلام کرد که مراحل فیلمبرداری و تولید فصل دوم سریال The Witcher (ویچر) به‌صورت موقت در بریتانیا متوقف شده است. همچنین کرونا باعث توقف فیلمبرداری سریال The Lord of the Rings (ارباب حلقه‌ها) در کشور نیوزیلند شده که در حال حاضر زمان مشخصی برای از سرگیری فیلمبرداری این دو سریال اعلام نشده است. طبق خبری که RedanianIntelligence منتشر کرده، فیلمبرداری فصل دوم سریال ویچر حدود دو هفته متوقف شده که این زمان در صورت ادامه یافتن وضعیت کنونی تمدید خواهد شد. این اتفاق کاملا منطقی به‌نظر می‌رسد؛ چرا که نتفلیکس پیش از این مراحل فیلمبرداری و تولید تمامی سریال‌های خود از جمله فصل چهارم سریال Stranger Things (اتفاقات ناآشنا) در آمریکا و کانادا را تعطیل کرده بود.

The Lord of the Rings

به گزارش زومجی، TheNewZealandHerald نیز گزارش داد که فیلمبرداری سریال The Lord of the Rings به مدت ۲ هفته تعطیل شده که مانند سریال ویچر در صورت ادامه یافتن وضعیت ممکن است تمدید شود. فیلمبرداری سریال ارباب حلقه ها در آوکلند غربی در حال انجام است. بااین‌حال، یکی از عوامل نزدیک به پروژه می‌گوید که آن‌ها دقیقا نمی‌دانند که تولید سریال از چه زمانی از سر گرفته خواهد شد. هنوز مشخص نیست که تعطیلی تولید سریال‌ها چه تاثیری را روی آن‌ها خواهد گذاشت و باید دید این تعطیلی باعث عقب افتادن زمان انتشار این سریال‌ها نیز خواهد شد یا خیر. علاوه‌بر این، تولید چندین سریال دنیای سینمایی مارول که برای دیزنی پلاس در دست ساخت هستند نیز متوقف شده که این سریال‌ها شامل سریال The Falcon and the Winter Soldier (فالکون و وینتر سولجر)، سریال Loki (لوکی) و سریال WandaVision (وانداویژن) می‌شود.

رابرت آرمایو، مورفید کلارک، مارکلا کاونا، جوزف ماورل، مکس بالدری، اما هوروت، تام باج، اووین آرتور، نازنین بنیادی، اسماعیل کروز کوردووا، تایرو موهافیدین، سوفیا نامویت، مگان ریچاردز، دیلان اسمیت و چارلی ویکرز، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال The Lord of the Rings حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. هنری کویل در نقش گرالت ریویا، فریا آلن در نقش سیری، آنیا چالوترا در نقش ینیفر، کریستوفر هیویو، ثو ارستد راسموسن، عایشه فابین راس، مسیا سیمسون، اگنس بیورن، پاول بالیون و یاسین عطور، از جمله بازیگرانی هستند که حضور آن‌ها در فصل دوم سریال The Witcher تایید و اعلام شده است.

 

ارباب حلقه ها ویچر کرونا
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین