کد خبر: 47396 A

شوخی جالب مردم با رضا شفیعی جم/ آقای بازیگر مدرس نقاشی شد!

شوخی جالب مردم با رضا شفیعی جم/ آقای بازیگر مدرس نقاشی شد!

رضا شفیعی جم شب گذشته مهمان برنامه "اتفاق نود و نو" با اجرای رضا رشیدپور بود.

ایران آرت، رضا شفیعی جم که مهمان برنامه اتفاق نود و نو با اجرای رضا رشیدپور در شبکه سه سیما بود، درباره خنده دارترین شوخی که با او شده، گفت: برخی در خیابان یکباره من را می بینند و یکباره می گویند رضا... و این را هی تکرار می کنند و من فکر می کنم که این آدم کیست و بعد می گوید من 20 سال است طرفدار تو هستم و بعد می گویم که آهان از آن لحاظ.

وی ادامه داد: تصمیم گرفتم که کاملا دلی بوده و تدریس نقاشی می کنم. در این ایام که مردم در قرنطینه هستند از طریق فضای مجازی چند دقیقه ای نقاشی تدریس کنم. در فضای مجازی موارد آسیب زننده بسیاری هست که لطمه می زند و من تلاش می کنم در این فضا آموزشی را بگذارم.

به گزارش فارس، شفیعی جم اظهار کرد: ما قشر هنرمند عادت کرده ایم قبل از جلوی دوربین رفتن جلوی آینه می رویم و بارها تمرین می کنیم. حتی برای یک سلام و علیک ولی برخی انگار نه انگار که میلیون ها نفر او را می بینند و کارهای عجیب و غریب می کنند که این بی حیایی ها آدم را افسرده می کند.

وی با بیان اینکه خیلی دوست دارم برادران و خواهران کوچکتر ما نقاشی یاد بگیرند، تصریح کرد: کل لذت هنر در مسیر است و به قله رسیدنی وجود ندارد. همیشه شاگرد بودن لذت بیشتری دارد ولی استاد بودن تنهایی می آورد. ما بعد از ساعت خوش چند سالی به دلایلی نمی توانستیم کار کنیم و در آن سالها بیشتر فعالیتم در حوزه نقاشی بود. حالا امروز در این شرایط نقاشی را رایگان آموزش می دهم و از تجربه سایر نقاشان هم استفاده می کنم.

وی در پایان از جو حاکم بر فضای مجازی گله کرد و همچنین خواست تا از هنرمندان حمایت بیشتری شود تا مجبور نشوند در هر تبلیغی حضور پیدا کنند.

 

رضا شفیعی جم
نظرات خوانندگان
  • ندا
    پاسخ

    عالی فقط در پنتل پانتومیم ها رو آسان تر کنید تا بتوانیم جواب دهیم یا حدس بزنیم با سپاس ما همچنان شما را دنبال خواهد کرد به امید برنده شدن😍😍😍😍😍

  • ندا
    پاسخ

    رضا شفیعی لطفاپانتومیم های پنتل را آسان تر کنید تا جواب را بهتر یادرست حدس بزنید ما شما را دنبالمیکنیم دوستان پنتل را نصب کنید وبرنده شوید ☺☺☺☺☺☺

ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین