کد خبر: 47409 A

انتقاد بی‌سابقه امیلیا کلارک از "بازی تاج و تخت"

ستاره "بازی تاج و تخت" نظرش را درباره فصل پایانی سریال به طور آزادانه اعلام کرد و گفت: آزاردهنده بود و به اندازه‌ کافی دیالوگ نداشت.

ایران آرت: از فصل پایانی سریال "بازی تاج‌وتخت" که به شدت‌ جنجالی شد، نزدیک به یکسال می‌گذرد و حالا پس از فروکش کردن آن هیاهو، امیلیا کلارک نظرش را صادقانه‌تر ابراز کرده است. این بازیگر نامزد امی که نقش "دنریس تارگرین" را در طول هشت فصل بازی کرد به تازگی در مصاحبه با "ساندی تایمز" می‌گوید اپیزودهای پایانی برای او آزاردهنده بوده‌اند.

"بازی تاج‌وتخت" در حالی به پایان رسید که دنریس به شخصیت شرور قصه تبدیل شد. این شخصیت در آغوش "جان اسنو" با بازی "کیت هرینگتن" جان داد. کلارک می‌گوید: "با او همدردی کردم. واقعاً با او همدردی کردم. اما از اینکه برای "جان اسنو" مشکلی به وجود نیامد ناراحت شدم. او به معنای واقعی کلمه از عواقب ارتکاب قتل گریخت."

کلارک توضیح می‌دهد: "وقتی برای اولین بار فیلمنامه را خواندم می‌دانستم که چه احساسی [در مورد پایان] دارم، و سعی کردم به آنچه مردم می‌گویند توجهی نکنم. اما همیشه واکنش احتمالی هواداران را در نظر می‌گرفتم – زیرا سریال را برای آن‌ها می‌ساختیم، و آن‌ها باعث موفقیت ما شدند."

به گزارش ۳۰نما، کلارک اعتراف می‌کند از اینکه پایان خوشی برای دنریس ترسیم نکردند ناراحت بوده، اما تأکید می‌کند که "بازی تاج‌وتخت" برای او "یک موهبت" بوده و تا ابد قدردان سهم کوچکی که در بزرگ‌ترین سریال تاریخ تلویزیون داشته خواهد بود. کلارک می‌گوید سریال می‌توانست فصل پایانی را بهتر مدیریت کند اگر در قالب اپیزودهای بیشتری ساخته می‌شد: "می‌توانستیم کمی بیشتر آن را ادامه دهیم."

یکی دیگر از مسائلی که موجب نارضایتی کلارک شده وجود صحنه‌های اکشن پرشمار در فصل پایانی است که مجال خلق لحظات دیالوگ-محور را از بازیگران ربود. کلارک در زمان پخش فصل هشتم سریال هم در مصاحبه با "اینترتینمنت ویکلی" به این مسئله پرداخته و گفته بود که مایل بوده با شخصیت "سرسی لنیستر" با بازی "لینا هیدی" دیالوگ بیشتری داشته باشد.

 

امیلیا کلارک بازی تاج و تخت
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین