کد خبر: 47430 A

بازگشت دیوید لینچ با داستان استریت

بازگشت دیوید لینچ با داستان استریت

"داستان استریت" در میان فیلم‌های چالش‌برانگیز و تجربی لینچ که اغلب برای مخاطبین بزرگسال‌ ساخته شده‌اند، یک اثر متمایز است.

ایران آرت: دیزنی+ اعلام کرد که فیلم "داستان استریت" به کارگردانی "دیوید لینچ" را از ماه آینده عرضه می‌کند. این فیلم در یوتیوب و آمازون قابل خریداری است، اما دیزنی+ هم این فیلم بیوگرافیکال را برای مشترکین عموماً‌ خانوادگی خود منتشر می‌کند.

"داستان استریت" در میان فیلم‌های چالش‌برانگیز و تجربی لینچ که اغلب برای مخاطبین بزرگسال‌ ساخته شده‌اند، یک اثر متمایز است. این فیلم به نویسندگی "جان روچ" و "ماری سویینی" داستانی واقعی در مورد "آلوین استریت" روایت می‌کند که در سال ۱۹۹۴ سراسر آیووا و ویسکنسین را با ماشین چمن‌زنی پیمود. بازیگران این فیلم شامل "ریچارد فارنس‌ورث"، "سیسی اسپاسک"، و "هری دین استانتن" می‌شوند. فارنس‌ورث برای بازی در این فیلم نامزد اسکار بهترین بازیگر مرد شد.

به گزارش ۳۰نما، دیزنی "داستان استریت" را اکتبر سال ۱۹۹۹ و چند ماه پس از اکران آن در جشنواره‌ی کن عرضه کرد. این درام در گیشه موفق نبود و در حالی که با بودجه‌ی ۱۰ میلیون دلاری تولید شده بود تنها ۶.۲ میلیون دلار فروش کرد. با این وجود، فیلم در میان منتقدینی که به آن امتیاز ۹۶ درصد "راتن تومیتوز" دادند محبوبیت پیدا کرد و به اولین فیلم لینچ تبدیل شد که از طرف "راجر ایبرت" نقدی مثبت دریافت می‌کرد.

"دکتر دولیتل" (Doctor Dolittle)، "سگ‌شویی دونالد" (Donald’s Dog Laundry)، "همسایه‌ی جدید" (The New Neighbor)، "مهمانی پلوتو" (Pluto’s Party) و "سانی و یک فرصت" (Sonny With A Chance) از جمله دیگر عناوینی‌اند که ماه آینده‌ی میلادی به دیزنی+ اضافه می‌شوند.

 

دیوید لینچ دیزنی پلاس داستان استریت
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین