حجم ویدئو: 24.89M | زمان ویدئو: 00:02:26

ایران آرت: امیرمهدی ژوله، فیلمنامه‌نویس، بازیگر و طنزپرداز، با منتشر کردن موزیک ویدئویی متفاوت از امید نصری، که شامل تصاویری از اتفاقات مهم سال 1398 است، به تازه‌ترین اتفاقات اجتماعی کشور واکنش نشان داد.

به گزارش ایران‌آرت، ژوله در صفحه اینستاگرامش ضمن تبریک سال نو، نوشت: "میخوام باور کنم اونایی که چهارشنبه سوری تاصبح ترکوندن و فوتی و تقص عضوی تحویلمون دادن انگشت شمارند.

میخوام باور کنم اونایی که راه افتادن برن سفر که نفس بومی های شهرها و کادر درمانش رو بگیرن در اقلیت اند.میخوام به اون چندتا اراذل و اوباشی که در حرم رو شکستن فکر نکنم.

ما بی شماریم.ما خویش قرنطینه کنندگان مسئولیت پذیر بی شماریم.ما که قدردان زحمات کادر درمانی و مراقب جان خودمون و عزیزانمون و هموطنانمون هستیم،بی شماریم.ما که حواسمون به کارگرهای از کار افتاده و راننده های خونه نشین و مستاجر ندار و کاسب بدهکار هست،بیشماریم.

ما که بلوای کرونا از بچه های بی سرپرست و بیمار و معلول و اسیب دیده غافلمون نکرده بیشماریم.

ما که امسال کنار هم گریستیم ،کنار هم ترسیدیم،کنار هم خشمگین شدیم فراوانیم...

سال جدید سال ماست.سال سلامتی و خوشحالی.سال رونق کسب و کار.سال عزت و احترام پدرها.لبخند مادرها.سال بعد کسی رو اذیت نمیکنیم و کنار هم می ایستیم که کسی هم اذیت مون نکنه.سال دیگه به بالاتر از ارزوهامون میرسیم.من میدونم.

آمین

این کار باحال امید نصری حسن ختامی باشه بر سالی که حسنی نداشت"

 

کد خبر: 47464 |

ببینید: امیرمهدی ژوله و مهمترین اتفاقات ۱۳۹۸

ژوله نوشت: سال جدید سال ماست. سال سلامتی و خوشحالی. سال رونق کسب و کار. سال عزت و احترام پدرها. لبخند مادرها. سال بعد کسی رو اذیت نمی‌کنیم.

ارسال نظر