کد خبر: 47475 A

بازیگر "فرندز" مبتلا به کرونا شد

بازیگر "فرندز" مبتلا به کرونا شد

بازیگر "شنل قرمزی" و "مالکوم ایکس" که به‌عنوان بازیگر مهمان در سریال "فرندز" هم ایفای نقش کرد، تازه‌ترین چهره شناخته شده مبتلا به کرونا در جهان است.

ایران آرت: دبی مزار، بازیگر آمریکایی فیلم‌های مالکوم ایکس، زنان، شنل قرمزی و‌ سریال دوستان به کرونا مبتلا شد.به گزارش ایلنا، دبی مزار اعلام کرد که روز یکشنبه جواب تست کرونای وی مثبت اعلام شد.

 وی ادامه داد: دو هفته پیش شوهر و دو دختر نوجوان من دچار مشکلاتی همچون تب، سردرد، گلودرد، درد بدن و سرفه‌های خشک شدند که سریعا برطرف شد و تصور کردیم بیماری فصلی است. دو هفته بعد من با همان علائم، اما درد فوق‌العاده شدید بدن و ۴۰ درجه تب از خواب بیدار شدم و بعد از مراجعه به پزشک فهمیدم مبتلا به کرونا شده‌ام‌ و هم‌اکنون در خانه قرنطینه هستم.

پیشتر کدام بازیگران مبتلا به کرونا شده‌اند؟

تام هنکس ۶۳ ساله یکی از هنرپیشه‌های برجسته آمریکایی چندی پیش اعلام کرد که تست "کرونا"ی او و همسرش "ریتا ویلسون" طی مدت زمانی که در استرالیا مشغول فیلم‌برداری یک پروژه بودند مثبت تشخیص داده شده است.  

روز دوشنبه رسانه‌ها اعلام کردند این هنرپیشه به همراه همسرش از بیمارستانی واقع در ایالت کویینزلند استرالیا مرخص شده‌ و اکنون در قرنطینه خانگی به سر می‌برند.

در این روز همچنین  "‌ادریس آلبا" هنرپیشه ۴۷ ساله انگلیسی هم اعلام کرد تست کرونا‌ی او نیز به‌رغم ظهور هیچ‌یک از علائم این ویروس، مثبت تشخیص داده شده است. او در پیام‌هایی  از مردم درخواست کرد نکات بهداشتی، شستن دست‌ها و ماندن در خانه را جدی بگیرند؛ چرا که مبتلایان بدون نشانه چون خودش همه جا هستند. 

پنج بازیگر مشهور که به کرونا مبتلا شدند

"کریستوفر هیویو" هنرپیشه نروژی ۴۱ ساله سریال "بازی تاج و تخت" نیز روز دوشنبه اعلام کرد به ویروس "کرونا"‌ مبتلا شده است و در پیام‌هایی ضمن اطلاع دادن از وضعیت جسمانی خوبش، از مردم خواست تا نکات بهداشتی و ایمنی را رعایت کنند. 

همچنین "اولگا کوریلنکو" هنرپیشه فرانسوی و "ریچل متیوز" هنرپیشه آمریکایی ۲۶ ساله که برای ایفای نقش در "روز مرگ مبارک"‌ شناخته می‌شود اعلام کرده‌اند تست کرونای آن‌ها نیز مثبت تشخیص داده شده است. 

 

 

تام هنکس ادریس آلبا ویروس کرونا دبی مزار
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین