کد خبر: 47528 A

زمان بازگشت خندوانه اعلام شد/ واکنش رامبد به یک اتهام

زمان بازگشت خندوانه اعلام شد/ واکنش رامبد به یک اتهام

رامبد جوان به اتهام دریافت پول از تلویزیون و نساختن برنامه خندوانه به بهانه کرونا، واکنش نشان داد.

ایران آرت: رامبد جوان در خصوص بازگشت خود به تلویزیون و ساخت ادامه برنامه "خندوانه" بیان کرد: واقعیت این است که قصد ساختن برنامه "خندوانه" را نداشتم و به تلویزیون نیز اعلام کرده بودم که فعلاً نمی‌سازم. این برنامه تا بعد از رفع کرونا ساخته نمی‌شود.

این برنامه‌ساز سیما که با برنامه "بدون انقضا" در "رادیو گفتگو" به‌صورت تلفنی صحبت می‌کرد، با اشاره به فعالیت‌های این روزهای خود همزمان با شیوع ویروس کرونا گفت: در این ایام سعی کرده‌ایم که در خانه بمانیم و در کنار همسر و دخترم نوردخت که بهترین اتفاق زندگی من در سال ۱۳۹۸ بود، سرگرم هستم و زندگی می‌کنم.

به گزارش مهر، رامبد جوان در خصوص برخی ابهامات درباره توقف ناگهانی تولید "خندوانه" هم توضیح داد: متأسفانه برخی از مدیران تلویزیون این موضوع را مطرح کرده‌اند که بنده بابت ساخت برنامه "خندوانه" پول دریافت کرده‌ام ولی به بهانه کرونا این کار را شروع نکرده‌ام! خواستم بگویم این یک اتهام است.

این مجری تلویزیون تصریح کرد: واقعیت این است که قصد ساختن برنامه "خندوانه" را نداشتم و به تلویزیون نیز اعلام کرده بودم که فعلاً نمی‌سازم. این ماجراها به شیوع کرونا در کشور خورد. در این زمان بنده علنی اعلام کردم که این برنامه تا بعد از رفع کرونا ساخته نمی‌شود تا حالمان بهتر باشد و سر حال باشیم.

وی تاکید کرد: انسان باید در ابتدا در قبال خودش احساس مسئولیت کند. یعنی اگر خودمان را دوست داشته باشیم می‌توانیم به دیگران هم احترام بگذاریم و آن‌ها را دوست داشته باشیم.

جوان با یادآوری اینکه از سال ۱۳۷۱ تاکنون در تلویزیون فعالیت داشته است، تأکید کرد: در این سال‌ها با افراد زیادی کار کرده‌ام و از آن‌ها تجربیات مهمی را یاد گرفته‌ام و جایگاه تلویزیون را نزد مردم می‌فهمم و درک می‌کنم و خیلی قبول دارم. هیچ چیزی جایگزینش نمی‌شود.

وی در خاتمه با اعلام بازگشت خود به تلویزیون و ساخت برنامه "خندوانه" گفت: قول خواهم داد روزی با حال خوب و تیمی سرحال و شرایط خوب به تلویزیون بیاییم و کلی اتفاقات خوب رقم بزنیم.

 

رامبد جوان خندوانه
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین