کد خبر: 47619 A

مبارز نبودن خانم بازیگر کار دستش داد

مبارز نبودن خانم بازیگر کار دستش داد

تهیه‌کننده فیلم "موتال کامبت" علت بازی نکردن مگان فاکس در نقش کیتانا را فاش کرد.

ایران آرت: در سال ۲۰۱۶ مگان فاکس فاش کرد که می‌خواهد در فیلم "موتال کامبت" نقش شخصیت "کیتانا" را بازی کند. با این حال، با توجه گزارش‌هایی که اخیراً منتشر شده به نظر نمی‌رسد که او در ریبوت سینمایی فیلم در سال ۲۰۲۱ به بازی در این نقش بپردازد. در حال حاضر هنوز بازیگر نقش "کیتانا" در این فیلم انتخاب نشده اما او "مگان فاکس" نخواهد بود. "تاد گارنر" تهیه‌کننده‌ی ریبوت می‌گوید تنها بازیگرانی را انتخاب می‌کند که توانایی مبارزه را داشته باشند. به عبارت دیگر، سلبریتی بزرگی به فیلم اضافه نخواهد شد مگر اینکه توانایی بازی در صحنه‌های مبارزه را داشته باشد.

گارنر می‌گوید فاکس بازیگر زاده‌ی تنسی نمی‌تواند نقش شناخته‌شده‌ترین شخصیت زن فیلم را بازی کند چرا که مهارت‌های مبارزه‌ی او راضی‌کننده نیست: "هیچ نمی‌دانم که او چه مهارت‌هایی در مبارزه دارد — می‌دانم که او بازیگر فوق‌العاده‌ای است اما ظاهراً مهارت‌های او به اندازه‌ی کافی خوب نیستند."

به گزارش ۳۰نما، فاکس یکی از هواداران شخصیت است و در سال ۲۰۱۶ برای این پرسش که مایل است در نقش چه ابرقهرمانی بازی کند پاسخی نداشت اما گفت "کیتانا" به ذهنش می‌رسد: "اگر فیلم دیگری برای "مورتال کامبت" بسازند می‌توانم به "کیتانا" فکر کنم. همیشه عاشق بادبزن دستی و سلاح‌های او بوده‌ام."

"کیتانا" یکی از محبوب‌ترین شخصیت‌های چندگانه‌ی "مورتال کامبت" است بنابراین منطقی است که بازیگر شناخته‌شده‌ای برای بازی در نقش او انتخاب شود. ریبوت "مورتال کامبت" در حال حاضر قرار است ژانویه سال ۲۰۲۱ اکران شود.

 

مگان فاکس بازیگر زن خانم بازیگر موتال کامبت
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین