کد خبر: 47678 A

عکس‌های تازه از سریال استارگرل/ دختر ورزشکاری که ابرقهرمان می‌شود

عکس‌های تازه از سریال استارگرل/ دختر ورزشکاری که ابرقهرمان می‌شود

تازه‌ترین تصاویر سریال "استارگرل" منتشر و زمان پخش قسمت نخست سریال اعلام شد.

ایران آرت: تقریبا یک ماهی تا پخش سریال Stargirl از شبکه DC Universe و The CW مانده و حالا تصاویر و پوسترهای جدید این سریال اقتباسی از شخصیت کمیک دی‌سی‌، استارگرل، با بازی برک باسینگر منتشر شده‌اند. 

این سریال بازیگرانی همچون امی اسمارت، ترا رومانو، انجلیکا واشینگتون، گیانکارلو اسپوزیتو، جوئل مک‌هیل در نقش استارمن، لو فریگنو جونیور در نقش رکس تیلر، برایان استپ در نقش وایلدکت، لوک ویلسون در نقش پت داگان، هنری توماس در نقش دکتر مید-نیت، جوی اوسمانسکی در نقش تایگرس، نیل هاپکینز در نقش اسپورتس‌مستر و نلسون لی در نقش دراگون کینگ را در اختیار دارد.

به گزارش سینمافارس، استارگرل داستان کورتنی ویتمور است که دختر باهوش، ورزشکار و مهربانی است. زندگی موفق این نوجوان دبیرستانی با ازدواج مجدد مادرش و نقل مکان خانواده جدیدش از لس آنجلس، کالیفرنیا به بلو ولی، نبراسکا، دستخوش تغییراتی می‌شود. او که تلاش می‌کند با مدرسه جدید سازگار شود و دوستان جدیدی پیدا کند و با خانواده جدیدش کنار بیاید، متوجه راز ناپدری‌اش می‌شود؛ او قبلا ابر قهرمان بوده است.

کورتنی با قرض گرفتن وسایل کیهانی قهرمان گم شده‌ای، الهام بخش نسل جدیدی از ابرقهرمانان می‌شود.

1

جوف جانز خالق این شخصیت، نویسنده و تولید کننده سریال از طریق کمپانی Mad Ghost Productions به همراه گرگ برلنتی (Greg Berlanti) و برلنتی پروداکشنز است. این سریال را با سریال استارگرل دیزنی که براساس رمان‌های جوانان نوشته جری اسپینلی است، اشتباه نگیرید.

سریال استارگرل از ۱۸ مه روی آنتن DC Universe و ۱۹ مه روی آنتن The CW خواهد بود.

4

 

هالیوود سریال ابرقهرمان استارگرل ابرقهرمان زن امی اسمارت جوئل مک هیل
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین