کد خبر: 47705 A

گاف عجیب "زنان کوچک" که خانم کارگردان به آن افتخار می‌کند/ عکس

گاف عجیب "زنان کوچک" که خانم کارگردان به آن افتخار می‌کند/ عکس

در صحنه‌ای از فیلم "زنان کوچک" که خواهران مارچ برای اولین بار خانواده‌ی لارنس دیدار می‌کنند دو بطری آب امروزی دیده می‌شود.

ایران آرت: هواداران فیلم "زنان کوچک" "گرتا گرویگ" این هفته در شبکه‌های اجتماعی به دنبال کشف دو بطری آب در یکی از کلیدی‌ترین صحنه‌ها جنجال آفرینی کردند. این بطری‌ها یادآور گاف مشابه فصل پایانی "بازی تاج‌وتخت" بود جایی که یک لیوان‌ قهوه‌ روبروی شخصیت "ایمیلیا کلارک" جا ماند. در فیلم "زنان کوچک" هم یک بطری آب پلاستیکی و هم یک فلاسک روی میز پشت سر "تیموتی شلمی" دیده می‌شود.

هرچند کشف دیرهنگام این بطری‌ها غافلگیرکننده‌ است اما تعجب‌آورتر اینکه گرویگ و عوامل فیلم دسامبر گذشته این صحنه را در مصاحبه‌ای ویدیویی برای مجله‌ی "ونتی فر" تشریح کردند. مصاحبه‌ی "نکاتی در مورد یک صحنه" شامل گفتگوی کارگردان در مورد این صحنه به همراه "سرشا رونان"، "لورا درن" و شلمی می‌شد. گرویگ گفت تجمع خواهران مارچ در اتاق لورنس صحنه‌ای است که او بیش از سایر صحنه‌ها به آن افتخار می‌کند.

گرویگ می‌گوید: "این یکی از صحنه‌هایی است که من تمام شخصیت‌ها را در کنار هم جمع کرده‌ام و در اینجا وارد می‌شوند. ممکن است کسل‌کننده به نظر برسد اما من واقعاً نحوه‌ی چینش شخصیت‌ها در این صحنه افتخار می‌کنم. با وجود این عده‌ی زیاد از افراد، چنیش و تعیین نحوه‌ی حرکت آن‌ها بسیار دشوار می‌شود. من موفق به انجامش شدم زیرا آن‌ها دیالوگ‌های‌شان را بسیار دقیق حفظ کرده بودند."

little-women-water-bottles-1024x576

به گزارش 30نما، رونان در مورد این صحنه می‌گوید: "ما شاید نزدیک به یک ساعت و نیم این صحنه را مانند یک رقص تمرین کردیم و بعد آن‌ها صحنه را طراحی کردند و ما یک روز تمام فیلمبرداری کردیم."

"زنان کوچک" گرویگ کریسمس گذشته توسط سونی پیکچرز منتشر شد با ۲۰۶ میلیون دلار در سراسر دنیا فروش کردد. این فیلم در شش شاخه نامزد اسکار بود و در بخش بهترین طراحی لباس برنده‌ی جایزه شد. گرویگ در حال نگارش فیلمنامه‌ی "باربی" (Barbie) با بازی "مارگو رابی" است.

 

امیلیا کلارک زنان کوچک گرتا گرویگ
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین