کد خبر: 47778 A

ستاره "فرندز" در قرنطینه چه می‌بینید؟/ پدرو آلمودوار: فقط جیمز باند!

ستاره "فرندز" در قرنطینه چه می‌بینید؟/ پدرو آلمودوار: فقط جیمز باند!

ستاره سریال "فرندز" می‌گوید بیشتر قسمت‌ها با اینکه ۲۰ سال پیش فیلم‌برداری شده است برای او تازگی دارد.

ایران آرت: کورتنی کاکس، بازیگر نقش "مونیکا" در سریال "دوستان" (Friends) اعلام کرد که برای گذراندن وقت در قرنطینه ماراتون تماشای سریال "فرندز" را شروع کرده است. او از طریق اسکایپ در برنامه "جیمی کیمل" حضور پیدا کرد و گفت: "من تصمیم گرفتم که در این زمان – مردم عاشق این سریال هستند – من تصمیم گرفتم ماراتون "دوستان" را شروع کنم. تازه فصل اول را شروع کردم و واقعاً سریال خوبی است."

او همچنین توضیح داد که بیشتر قسمت‌ها با اینکه ۲۰ سال پیش فیلم‌برداری شده است برای او تازگی دارد: "من حتی حضور در سریال را به خاطر نمی‌آورم. حافظه من بسیار ضعیف است. من مسلماً رابطه خوبم با اعضا را به خاطر دارم و اینکه از بودن در آنجا لذت می‌بردم، و چندین حضورم در فیلم‌برداری را به خاطر دارم. اما از قسمت‌ها خاطره‌ای ندارم. مطمئناً پس از پایان قرنطینه چیزهای بیشتری را به خاطر می‌آورم."

به گزارش ۳۰نما، قسمت جدید سریال که قرار بود با حضور کاکس و دیگر اعضای تیم فیلم‌برداری شود به دلیل شیوع ویروس کورونا به تعویق افتاد. دستمزد هر شش عضو اصلی سریال برای فیلم‌برداری این قسمت ویژه قرار بود مبلغ ۲.۵ تا ۳ میلیون دلار باشد. کاکس پیش‌تر اعلام کرده بود که برای فیلم‌برداری قسمت ویژه هیجان‌زده است: "نکته هیجان‌انگیز داستان این است که ما قرار است برای اولین بار در یک جا حضور پیدا کنیم و درباره سریال صحبت کنیم." 

سریال فرندز

انتخاب جالب پدرو آلمودوار

به نظر می‌رسد که حتی "پدر آلمودوار" کارگردان برنده‌ی اسکار هم در مقابل جذابیت "جیمز باند" یارای مقاومت ندارد و به تازگی مقاله‌ای پرشور در مورد زندگی در قرنطینه و لذت‌ تماشای "پنجه‌طلاییی" (Goldfinger) منتشر کرده است.

این مقاله که در روزنامه‌ی اسپانیایی زبان "ال دیاریو" منتشر شده، آلمودوار از تجارب خود در روزهای قرنطینه می‌نویسد و می‌گوید: "تاکنون از نوشتن امتناع می‌کردم. نمی‌خواستم احساسی شکل‌گرفته از اولین روزهای قرنطینه را به رشته‌ی تحریر درآورم." آلمودوار می‌گوید با ارجاع به فیلم "رنج و شکوه" در توصیف جریان عادی زندگی‌اش می‌نویسد در راهرویی قدم می‌زند که "جولیتا سرانو" به "آنتونیو باندراس" گفت که پسر خوبی نیست.

BCGFJB-2

به گزارش ۳۰نما، او از فیلم‌هایی نوشته است که در این روزها به تماشا نشسته و می‌گوید فیلم‌ها، سریال‌ها و کتاب‌های متنوعی در برنامه‌ی خود گنجانده است. آلمودوار می‌گوید یک روز فیلم تریلر جنایی "یک پلیس" (Un flic) ساخته‌ی "ژان پی‌یر ملویل" را انتخاب کرده اما در عوض دیدن "پنجه‌طلایی" از چندگانه‌ی "جیمز باند" او را غافلگیر کرده است. کارگردان می‌نویسد: "فکر کردم برای چنین روزهایی سرگرمی ناب، اسکیپیزم ناب بهترین انتخاب است. وقتی "پنجه‌طلایی" را دیدم از انتخاب راضی بودم."

او سپس از زمانی می‌نویسد که برای اولین بار "شان کانری" را ملاقات کرده و اینکه پس از اکران "با او حرف بزن" بازیگر با او تماس گرفته است: "شنیدن صدایش، صدای دورگه‌ی بازیگری خوب و مردی خوش‌تیپ. آن شب وقتی فیلم "پنجه‌طلایی" را می‌دیدم به تمام این برخوردها فکر می‌کردم. شب، قرنطینه، من و "شان کانری"، با جامپ کات‌ها و وقفه‌ها."

 

جیمز باند پدرو آلمودوار کورتنی کاکس فرندز سریال فرندز
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین