کد خبر: 47836 A

اقدام خیریه خانم بازیگر برای مبارزه با کرونا/ عکس

اقدام خیریه خانم بازیگر برای مبارزه با کرونا/ عکس

نسخه ضبط‌شده نمایش "فلیبگ" با بازی فیبی والر-بریج در وست‌اند لندن به شکل آنلاین پخش و درآمد آن برای قربانیان کووید-۱۹ هزینه می‌شود.

ایران آرت: سریال "فلیبگ" موفق‌ترین کار کارنامه بازیگر ۳۴ ساله انگلیسی است که نسخه تئاتری آن سال گذشته در سالن ویندهام در وست‌اند لندن روی صحنه رفت. تقریبا تمام بیلت‌های اجراهای این نمایش فروخته شد و همان زمان این اجرای تئاتری در برخی سینماها هم به نمایش درآمد.

به گزارش همشهری آنلاین، حالا در زمانه شیوع کرونا فیلمی که از اجرای زنده نمایش "فلیبگ" ضبط شده، در شبکه‌های پخش آنلاین قرار گرفته تا درآمد فروش آن به کسانی برسد که از این ویروس مرگبار آسیب دیده‌اند. این درآمد در اختیار چند موسسه خیریه قرار می‌گیرد که در هفته‌های اخیر به آسیب‌دیدگان از شیوع کرونا کمک می‌کنند. از جمله این گروه‌ها کارکنان سالن‌های نمایش تئاتر هستند که درآمدشان به دلیل تعطیل شدن سالن‌ها از بین رفته است.

گفته می‌شود هر کدام از فعالان آزاد صنعت تئاتر بریتانیا ۲۵۰۰ پوند از صندوق ویژه حمایت فلیبگ هدیه دریافت می‌کنند. نسخه آنلاین نمایش "فلیبگ" از امروز در بریتانیا در دسترس است و از ۱۰ آوریل کاربران شبکه‌های آنلاین در استرالیا، نیوزیلند و کانادا آن را برای دو هفته دریافت می‌کنند. ضمن اینکه شبکه آمازون پرایم هم فیلم اجرا را در بریتانیا و آمریکا عرضه خواهد کرد. هزینه دریافت چهار پوند است و کاربران می‌توانند بیشتر هم پرداخت کنند.

0uj9Nf6PkJuv

"فلیبگ" با نویسندگی و بازی والر-بریج و کارگردانی ویکی جونز نمایشی تک‌نفری است که زندگی ویژه یک زن را روایت می‌کند. بازیگر انکلیسی در جشنواره ادینبرگ ۲۰۱۳ به خاطر آن برنده جایزه شد و موفقیت نمایش تولید یک سریال را در پی داشت؛ پروژه‌ای که دو فصل و ۱۲ قسمت ادامه یافت.

 

بازیگر خانم بازیگر فیبی والر-بریج فلیبگ کرونا
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین