کد خبر: 47950 A

دردسرهای اسکورسیزی برای فیلم جدیدش با دی‌کاپریو

دردسرهای اسکورسیزی برای فیلم جدیدش با دی‌کاپریو

هزینه‌های رو به افزایش "قاتیلن ماه گل" با بازی لئوناردو دی‌کاپریو، اسکورسیزی را مجبور کرده با استودیوهای دیگری به جز پارامونت وارد مذاکره شود.

ایران آرت: بنابر گزارشی که "وال استریت ژورنال" به تازگی منتشر کرده، "مارتین اسکورسیزی" و نمایندگانش برای تولید و پخش "قاتلین ماه گل" (Killers of the Flower Moon) با نت‌فلیکس و اپل مذاکره می‌کنند. این پروژه با بازی "لئوناردو دی‌کاپریو" در حال حاضر در پارامونت توسعه می‌یابد اما استودیو از هزینه‌های رو به افزایش آن نگران است.

انتظار می‌رود این پروژه با بودجه‌ی ۲۰۰ میلیون دلاری ساخته شود اما پارامونت به اطلاع اسکورسیزی رسانده است که به دنبال همکاران دیگری باشد. در این گزارش آمده است که اسکورسیزی به سراغ یونیورسال و ام‌جی‌ام رفته اما پارامونت همچنان به مشارکت در پروژه به عنوان سرمایه‌گذار یا پخش‌کننده علاقه‌مند است.

به گزارش ۳۰نما، این فیلم بر اساس کتاب جنایی پرفروشی به همین نام اقتباس می‌شود و داستانی در مورد قتل قبیله‌ی سرخ‌پوست اوسج در دهه‌ی ۱۹۲۰ روایت می‌کند. در "قاتلین ماه گل" اسکورسیزی بار دیگر با "رابرت دنیرو" ستاره‌ی "ایرلندی" (The Irishman) همکاری خواهد کرد.

این دومین بار است که پارامونت و اسکورسیزی بر سر مسائل مالی اختلاف نظر پیدا می‌کنند. "ایرلندی" نیز ابتدا قرار بود توسط پارامونت پخش شود اما نت‌فلیکس امتیاز آن را خریداری کرد چرا که مخارج آن سر به فلک گذاشته بود. وال استریت ژورنال بودجه‌ی "ایرلندی" را ۱۷۳ میلیون دلار تخمین می‌زند – رقمی که از بودجه‌ی "قاتلین ماه گل" بسیار کمتر است.

اپل‌تی‌وی‌+ اخیراً با فیلمسازان بزرگ زیادی وارد همکاری شده و فیلم جدید اسکورسیزی می‌تواند گران‌قیمت‌ترین پروژه‌ی سینمایی آن‌ها لقب بگیرد.

 

مارتین اسکورسیزی اسکورسیزی قاتلین گل ماه
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین