کد خبر: 47983 A

ماجرای اختلاف نظر رابرت دنیرو و آقای جوکر

ماجرای اختلاف نظر رابرت دنیرو و آقای جوکر

مجله‌ی GQ در مصاحبه با واکین فینیکس فاش می‌کند که او و رابرت دنیرو پیش از شروع فیلمبرداری "جوکر" اختلاف نظر داشته‌اند.

ایران آرت: فیلم «جوکر» استودیوی برادران وارنر با موفقیتی هنری و تجاری همراه شد و حواشی و مسائل پشت صحنه‌ی آن به اندازه‌ی آنچه روی پرده به نمایش درآمد جذاب بود. «واکین فینیکس» ستاره‌ی فیلم یکی از هواداران «رابرت دنیرو» بود و برای همکاری با او مشتاق. اما مجله‌ی GQ در مصاحبه با فینیکس فاش می‌کند که آن‌ها پیش از شروع فیلمبرداری اختلاف نظر داشته‌اند. این اختلاف نه در مورد قصه‌ی «تاد فیلیپس» یا شخصیت‌ها، بلکه در مورد تمرینات فیلمنامه‌خوانی پیش از ضبط صحنه‌ها بود. 

فینیکس با جلسات تمرین میانه‌ای ندارد و ترجیح می‌دهد که هنگام بازیگری خیالش آسوده نباشد و از «تشویش ناب» این لحظات لذت ببرد. به همین علت جلسات فیلمنامه‌خوانی را هم دوست ندارد، اما دنیرو نظر دیگری دارد. در واقع وقتی متوجه می‌شود که فینیکس ممکن است در این جلسات حاضر نشود می‌گوید به کارگردان می‌گوید: «به او بگویید که یک بازیگر است و باید اینجا باشد. تمایل دارم که کل فیلم را بشنوم، ما باید در یک اتاق جمع شویم و متن را بخوانیم.»

به گزارش ۳۰نما، فینیکس اصرار می‌کند که این اتفاق رخ نخواهد داد و به فیلیپس می‌گوید: «امکان ندارد در جلسات فیلمنامه‌خوانی حاضر شوم.» فینیکس قصد بی‌احترامی به دنیرو را نداشته اما در نهایت برای یک جلسه در دفتر کمپانی دنیرو حاضر می‌شود. با این حال، مشارکت زیادی در خوانش متن نمی‌کند و پس از زیرلب خواندن بخش‌های مربوط به شخصیتش به گوشه‌ای از اتاق می‌رود تا سیگاری روشن کند.

دنیرو فینیکس را به دفترش دعوت می‌کند تا در این باره با او حرف بزند. فینیکس ابتدا مخالفت می‌کند اما فیلیپس سرانجام او را برای روشن شدن مسئله نزد دنیرو می‌فرستند. وقتی که آن‌ها سرانجام با هم دیدار می‌کنند مسئله حل می‌شود و دنیرو سر فینیکس را در میان دستانش می‌گیرد و گونه‌ی او را می‌بوسد و می‌گوید: «درست می‌شود، پسرم.»

دیگر بازیگران «جوکر» که سودآورترین فیلم ابرقهرمانی و پرفروش‌ترین فیلم تاریخ با رده‌ی سنی بزرگسال بود، شامل «زازی بیتس»، «برت کالن»، «فرانسیس کانروی»، «مارک مارون»، «داگلاس هاج»، «برایان تایری هنری»، «برایان کالن»، «شی ویگام» و «گلن فیشر» می‌شدند.

 

رابرت دنیرو جوکر واکین فینیکس
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین