کد خبر: 48013 A

کرونا جان آقای کمدین را گرفت

کرونا جان آقای کمدین را گرفت

تیم بروک-تیلور کمدین مشهور بریتانیایی بر اثر بیماری کرونا در سن ۷۹ سالگی درگذشت

ایران آرت: تیم بروک-تیلور بازیگر و کمدین بریتانیایی و ستاره‌ی سریال "گودیز" بی‌بی‌سی پس از ابتلا به ویروس کرونا در سن ۷۹ سالگی درگذشت.

دوران بازیگری بروک-تیلور در نقش‌های طنز از دانشگاه کمبریج آغاز شد، جایی که او به عضویت "کلوب فوت‌لایتس" درآمده بود – سکوی پرتاب بسیاری از کمدین‌های دیگر از جمله "جان کلیس"، "اما تامپسون" و "استیون فرای" – پیش از آنکه به رادیوی بی‌بی‌سی برود و مجموعه‌ی "ببخشید، دوباره می‌خوانم" را اجرا کرد. او در سال ۱۹۷۲ در پنل "ببخشید هیچ اطلاعی ندارم" حاضر شد.

به گزارش 30نما، آثار تلویزیونی او شامل "سرانجام شوی ۱۹۴۸" می‌شود که به عنوان نویسنده و بازیگر در کنار کلیس بازی کرد. اما این سریال "گودیز"شبکه‌ی بی‌بی‌سی بود که نام او را بر سر زبان‌ها انداخت. در این مجموعه از سال ۱۹۷۰ تا ۱۹۸۲ روی ایر رفت، بروک-تیلور در کنار "گریم گاردن" و‌ "بیل آدی" به ایفای نقش پرداخت. "گودیز" از اولین سریال‌های بریتانیایی بود که از تکنیک استاپ‌-موشن در فرمت لایو-اکشن استفاده می‌کرد.

بروک اخیراً به همراه گاردن اجرای یکی از مسابقات تلویزیونی شبکه‌ی Channel 4 را برعهده گرفته بود. آخرین بازی تلویزیونی او در یکی از اپیزودهای سریال "پزشکان" شبکه‌ی BBC One در سال ۲۰۱۵ بود. بروک-تیلور در سال ۲۰۱۱ نشان امپراتوری بریتانیا را از طرف ملکه دریافت کرد. او در سال ۱۹۶۸ با "کریستین ویدن" ازدواج کرد.

 

بازیگر کمدین تیم بروک تیلور
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین