کد خبر: 48039 A

فیلم‌های ابرقهرمانی ضد کرونا هستند؟

فیلم‌های ابرقهرمانی ضد کرونا هستند؟

با اعلام جیمز گان، دو فیلم ابرقهرمانی "محافظان کهکشان" و "جوخه انتحار" در تاریخ اعلام شده اکران خواهند شد.

ایران آرت: با وجود تعویق و لغو تولید بسیاری از پروژه‌های تلویزیونی و فیلم‌های سینمایی، علامت سوال بزرگی پیش روی فیلم‌های مورد انتظار امسال قرار گرفته است که بیشتر آن‌ها از نوع ابرقهرمانی هستند.

جیمز گان دو فیلم سینمایی مهم در دست ساخت دارد؛ یکی سومین قسمت از مجموعه فیلم‌های "محافظان کهکشان" و دیگری "جوخه انتحار". در این زمان که اکران فیلم‌های بسیاری لغو شده، او جزئیات جدیدی را از زمان اکران دو فیلم جدیدش ارائه داده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، در کمپانی برادران وارنر، او بر روی پروژه "جوخه انتحار" کار می‌کند. دومین فیلم این مجموعه که قسمت اول آن توسط دیوید آیر کارگردانی شده بود. هواداران این فیلم سینمایی باید خوشحال باشند؛ چرا که گان اطمینان داده است این فیلم در تاریخ ۶ اوت ۲۰۲۱ (۱۵ مرداد ۱۴۰۰) اکران خواهد شد.

او نوشته است: در حال حاضر هیچ دلیلی برای جا به جایی تاریخ اکران فیلم "جوخه انتحار" وجود ندارد. ما کاملاً طبق برنامه عمل می‌کنیم.

در فیلم سینمایی "محافظان کهکشان ۳" نیز بعد از یک ماجرای طولانی از اخراج و دوباره استخدام شدن جیمز گان، او اکنون روی صندلی کارگردانی نشسته است. گان در مورد این فیلم هم نوشت: در حال حاضر برنامه‌های مربوط به قسمت سوم محافظان کهکشان دقیقاً همانطور جلو می‌رود که پیش از کرونا در حال پیشرفت بود.

البته کمپانی دیزنی هنوز تاریخ اکرانی برای این فیلم در نظر نگرفته است. دیزنی تاریخ اکران تمامی فیلم‌ها از فاز چهارم دنیای سینمایی مارول را تغییر داده است.

 

هالیوود جیمز گان فیلم ابرقهرمانی جوخه انتحار محافظان کهکشان
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین