کد خبر: 48118 A

بازار جشنواره فیلم کن آنلاین شد

بازار جشنواره فیلم کن آنلاین شد

مدیران جشنواره کن مجبور به برگزاری آنلاین و مجازی بازار فیلم خود شدند.

ایران آرت: آینده برگزاری جشنواره کن 2020 هنوز نامعلوم است، اما ورژن مجازی بازار فیلم این جشنواره یعنی «مارشه دو فیلم» این بار به صورت آنلاین برگزار می‌شود. قرار است تا برنامه‌ریزی این بازار فیلم در روز جمعه به صورت آنلاین اعلام شود تا در ماه ژوئن با تأخیر برگزار شود.

این بازار در تاریخ 18 مارس اعلام کرده بود که بعد از اینکه کن مجبور شد تا فستیوال فیلمش را به دلیل ویروس کرونا متوقف کند، برنامه‌ریزی کرده بوده است تا بازار را به صورت مجازی برای تاریخی نگه دارد، در حالی که تاریخ واقعی برگزاری آن از 12 تا 23 می بوده است.

به گزارش تسنیم، در ابتدا قرار بود که بازار آنلاین فیلم اینطور که برنامه‌ریزان امیدوار بودند در میان خود جشنواره برگزار شود، از انتهای ژوئن تا ابتدای جولای برگزار شود. اما سه‌شنبه کن گفته است که بعد از سخنرانی امانوئل مکرون در 13 آپریل مبنی بر عدم برگزاری هر مراسم پرتجمع تا میانه جولای،  بازه زمانی انتهای ژوئن تا ابتدای جولای قابل تصرف نخواهد بود.

هنوز معلوم نیست که چه اتفاقی برای کن رخ خواهد داد. برنامه‌ریزان هنوز جشنواره را لغو نکردند و می‌گویند که تمام احتمالات را بررسی می‌کنند تا کن 2020 را به صورت واقعی برگزار کنند.

حالا قرار است تا بازار مجازی فیلم کن در پلتفرم کیناندو به صورت آنلاین برگزار شود که تا به حال چندین جشنواره سینمایی و رویداد صنعتی را به علت بحران فعلی میزبان بوده است.

 

جشنواره فیلم کن
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین