کد خبر: 48123 A

واکنش خانم بازیگر به انتقادها از جنگ ستارگان

واکنش خانم بازیگر به انتقادها از جنگ ستارگان

تازه‌ترین قسمت "جنگ ستارگان" بدترین نقدهای چندگانه را دریافت کرد و در نهایت بدترین رکورد فروش را در میان سه‌گانه‌ی پایانی به جا گذاشت.

ایران آرت: وقتی دیزنی "جنگ ستارگان: ظهور اسکای‌واکر" را اکران کرد، "دیزی ریدلی" با حواشی همیشگی چندگانه بیگانه نبود. قسمت اول سه‌گانه‌ی پایانی "حماسه‌ی اسکای‌واکر" که تحت عنوان "نیرو برمی‌خیزد" اکران شد تحسین منتقدین و هواداران را به دنبال داشت و دنباله‌ی "آخرین جدای" میان هواداران دودستگی انداخت. اما حتی حواشی "آخرین جدای" ریدلی را آماده‌ی جنجال "ظهور اسکای‌واکر" نکرد. این فیلم بدترین نقدهای چندگانه را دریافت کرد و در نهایت بدترین رکورد فروش را در میان سه‌گانه‌ی پایانی به جا گذاشت. 

ریدلی به تازگی در مصاحبه با پادکست "درگ‌کست" در این باره گفته است: "راستش با هر فیلم تغییر کرده، ۹۸‌ درصد آن فوق‌العاده است، اما این فیلم آخر واقعاً چالش‌برانگیز بود. ماه ژانویه چندان برای من خوشایند نبود. عجیب بود، عشق و علاقه‌ای که اولین بار به نوعی احساس کردم وجود نداشت می‌گفتم: "این شور و علاقه کجا رفت؟" مستندی را این هفته نگاه می‌کردم [میراث اسکای‌واکر]، و دیدم که مملو از عشق بود، و به نظرم شرایطی پیش آمد که بازیگر با عشق و علاقه کار می‌کند اما مردم [استقبال نمی‌کنند]."

به گزارش 30نما، ریدلی می‌گوید:‌ "هر کسی ممکن است فیلمی را دوست نداشته باشد، اما به نظر می‌رسد که وضعیت تغییر کرده. فکر می‌کنم علتش شبکه‌های اجتماعی باشد… به گمانم امروز بحث‌ها عمومی‌تر شده بنابراین مسائلی وجود داشته‌اند که از نظر من پنهان مانده، اما راستش وقتی در ماه ژانویه اخبار را مرور می‌کردم و سعی داشتم از حواشی "جنگ ستارگان" دور باشم، تیترهایی را می‌دیدم که باعث می‌شد فکر کنم: "خدای من این بسیار ناراحت‌کننده است." بنابراین چالش‌برانگیز بود اما به آن افتخار می‌کردم و هیجان‌زده بودم که سهمی در آن داشتم. مسئله‌ی جالبی است."

دیزنی و لوکاس‌فیلم تاکنون بازگشت شخصیت "ری" با بازی ریدلی را تأیید یا رد نکرده‌اند. ریدلی به زودی در فیلم علمی-تخیلی و اکشن "آشوب مدام" (Chaos Walking) در کنار "تام هالند" روی پرده دیده خواهد شد.

جنگ ستارگان

 

جنگ ستارگان جنگ ستارگان 10 دیزی ریدلی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین