کد خبر: 48127 A

بازیگر نقش لئوناردو داوینچی معرفی شد

بازیگر نقش لئوناردو داوینچی معرفی شد

هنرپیشه "پولدارک" در نقش لئوناردو داوینچی استاد و نابغه ایتالیایی در سریال جدید تلویزیونی به‌کارگردانی فرانک اسپوتنیز ظاهر می‌شود

ایران آرت: آیدان ترنر هنرپیشه‌ای که همه او را با بازی در نقش «پولدارک» می‌شناسند حالا در سریال جدید تلویزیونی «لئوناردو»  جامه «داوینچی» را بر تن می‌کند. فرانک اسپوتنیز خالق سریال «مردی در قلعه بلند» کارگردانی این سریال را به‌عهده دارد.

«لوکس واید» و «بیگ لایت پروداکشن» در همکاری با تلویزیون فرانسه و RTVE و با حمایت در پخش جهانی از سوی «سونی پیکچرز تلویزیون» تولید این فیلم را عهده‌دار هستند.

به گزارش تسنیم، فرانک اسپوتنیز سازنده «مردی در قلعه بلند»، «فایل‌های اکس» و «مدیسی» و استیو تامپسون سازنده «شرلوک» و «دکتر هو» خالقین سریال «لئوناردو» هستند.

دنیل پرسیوال سازنده «اهل پمبرلی» و الکسیس سوئیت خالق «دون ماتئو» و «بازگشت به جزیره» کارگردانان این پروژه تلویزیونی هستند.

این مجموعه برای پخش در سال 2021 برنامه‌ریزی شده است و طی این سریال به کشف یکی از اسرار شگفت‌انگیزترین و  مرموزترینِ انسان‌های تاریخ پرداخته خواهد شد، مردی که تمام دنیا به کار و نبوغ او واقف هستند و شخصیت واقعی او هنوز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

در این فیلم ترنر کنار جیان‌کارلو جیانینی (هنرپیشه کش22) که در نقش «آندره دل وروچیو» استادِ لئوناردو داوینچی ایفای نقش کرده، بازی می‌کند. ماتیلدا دی آنجلیس (هنرپیشه فیلم «باطل کردن») نیز در نقش «کاترینا دا کرِمونا» از آشنایان صمیمی داوینچی ظاهر می‌شود. فردی هایمن نیز در نقش «استفانو جیرالدی» کارآگاه جوان اهل پودسا که به‌دنبال کشف راز اصلی این داستان است، ایفای نقش می‌کند.

داوینچی در شرایطی نامطلوب در توسکانی به دنیا می‌آید و از همان کودکی ذهن سرکش و نزدیک به مافوق‌بشری‌اش به‌دنبال کشف اسرار هستی می‌گردد. تمام آثار او از علوم گرفته تا هنری و مهندسی و آناتومی و شاعری، تبلور انسانیت عمیق او در درک اسرار پیرامون جهان هستی به‌شمار می‌آید.

 

داوینچی لئوناردو داوینچی آیدان ترنر
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین