کد خبر: 48188 A

نخستین عکس از ایدن ترنر در نقش داوینچی/ عکس

نخستین عکس از ایدن ترنر در نقش داوینچی/ عکس

نخستین تصاویر از سریال جدید لئوناردو داوینچی که با بازی ایدن ترنر در نقش اصلی در دست ساخت است، منتشر شد.

 ایران آرت: نخستین تصاویر از ایدن ترنر ستاره ایرلندی سریال "پولدارک" در نقش لئوناردو داوینچی هنرمند افسانه‌ای دیده شد.

سریال "لئوناردو" تولید مشترک بین‌المللی است و قرار است سال آینده روی آنتن برود.

ترنر در نقش داوینچی در حالی دیده شد که سعی دارد در قالب شاگردی جوان به مهارت‌های خود بیفزاید و بعد از دریافت سفارش نقاشی "شام آخر" به درجه استادی می‌رسد.

به گزارش مهر، این سریال درام توسط شرکت "رای فیکشن" و شرکت بریتانیایی "بیگ لایت پروداکشنز" در همراهی با فرانس تلویزیون و "آرتی‌وی‌ای" اسپانیا تهیه شده و شرکت سونی پیکچرز هم علاوه بر همکاری در پروسه تهیه، مسئولیت توزیع بین‌المللی آن را بر عهده دارد.

بازیگر «پولدارک» در نقش لئوناردو داوینچی دیده ‌شد

این مجموعه توسط فرنک اسپوتنیتز از سازندگان "اکس فایلز" و "مرد در برج بلند" و استیو تامپسون سازنده سریال "شرلوک" و "دکتر هو" خلق شده و دنیل پرسیوال از "مرد در قلعه مرتفع" و الکسیس سوییت از "دان متئو" مسئولیت کارگردانی آن را بر عهده دارند.

به جز ایدن ترنر، جیانکارلو جیانینی بازیگر معروف ایتالیایی نقش آندرآ دل وروچیو استاد لئوناردو را بازی می‌کند و ماتیلدا د آنجلیس در نقش نزدیک‌ترین دوست او ظاهر می‌شود. فردی هایمور از سریال "دکتر خوب" نقش استفانو جیرالدی را بازی می‌کند که کارآگاهی جوان اهل پودستا و مسئول حل کردن پرونده مرموزی در مرکز داستان است.

الئونورا آندرتا رییس بخش درام رای فیکشن گفت: افتخار می‌کنیم که چنین افراد با استعدادی از کشورهای مختلف در پروژه‌ای که به اکتشاف در زندگی، رمز و راز و نبوغ لئوناردو داوینچی می‌پردازد، با هم کار می‌کنند.

 

داوینچی فیلم سینما لئوناردو داوینچی پولدارک ایدن ترنر
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین