کد خبر: 48251 A

مسعود کیمیایی و مهناز افشار آنلاین اکران می‌شوند

مسعود کیمیایی و مهناز افشار آنلاین اکران می‌شوند

"خون شد" به کارگردانی مسعود کیمایی و "مهمانخانه ماه نو" با حضور مهناز افشار و بازیگران ژاپنی از جمله فیلم‌هایی هستند که احتمالا به زودی به صورت آنلاین اکران خواهند شد.

ایران آرت: تهیه‌کننده سینمای ایران ضمن حمایت مجدد از اکران آنلاین فیلم‌های سینمای ایران، اعلام کرد که در مورد زمان اکران دو فیلم "خون شد" و "مهمانخانه ماه نو" در کمتر از یک ماه دیگر به نتیجه می‌رسد.

جواد نوروزبیگی در گفتگو با خبرگزاری موج در مورد اکران آنلاین فیلم های در انتظار اکران گفت: به نظر من نتیجه فروش فیلم خروج در همین چند روز ابتدایی، بد نبوده است. ضمن اینکه ضعف های این کار هم به سرعت در حال برطرف شدن است که خبر خوبی است.

این تهیه کننده که  که در کارنامه خود تهیه بیش از سی فیلم سینمایی را دارد افزود: به نظرم طرح اکران آنلاین فیلم ها قابل تردید نیست و من شک ندارم که این اتفاق برای سینمای ایران خوب است و البته باید اشکالات آن برطرف شود تا نتیجه بهتری بدهد.

نوروزبیگی در مورد تصمیمی که در مورد دو فیلم خودش "مهمانخانه ماه نو" به کارگردانی تاکفومی تسوتسویی و "سراسر شب" به کارگردانی فرزاد موتمن در مقام تهیه کننده که پیش از این اعلام کرده بود در صورت موفقیت خروج، نسبت به اکران آنلاین این دو فیلم اقدام خواهد کرد، گفت: طبیعی است که در این زمینه من با شرکت های پخش آنلاین و همینطور سرمایه گذار، کارگردان و بخشی از عوامل فیلمم مشورت کنم. حتی با خانم شهره گلپریان که در ژاپن ساکن است و کار تهیه کنندگی می کند و به طور مشترک فیلم مهمانخانه ماه نو را تهیه کرده ایم هم در ارتباط هستم و مشورت می کنم.

وی تصریح کرد: اکران آنلاین فیلم "مهمانخانه ماه نو" که به طور مشترک با ژاپن تولید شده است، تاثیری بر اکران جهانی آن ندارد در حالی که من به عنوان مسئول این فیلم در ایران، باید آن را اسفندماه اکران می کردم که به واسطه شیوع بیماری کرونا این شرایط پیش آمد و این امکان از دست رفت. حال که از تولید این فیلم زمانی گذشته و می دانم که ترافیک اکران هم خیلی زیاد است، بهتر است که در شرایط موجود اکرانش کنیم.

تهیه کننده "خون شد" در مورد اینکه نتیجه نهایی تصمیم گیری برای اکران فیلم های خودش کی اعلام خواهد شد گفت: تصمیم من برای اکران پابرجاست و همانطور که گفتم در حال مذاکره هستیم و همکارنم هم مشغول بررسی سیستم اکران آنلاین فیلم ابراهیم حاتمی کیا و اشکالات احتمالی اش هستند تا بتوانیم با نتیجه بهتری نسبت به اکران سایر فیلم ها اقدام کنیم و مطمئنم که خیلی کمتر از یک ماه به نتیجه خواهیم رسید.

مسعود کیمیایی مهناز افشار سراسر شب مهمانخانه ماه نو خون شد
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین