کد خبر: 48259 A

زمان اکران بتمن جابجا شد/ دورخیز برای شکستن رکورد جوکر

زمان اکران بتمن جابجا شد/ دورخیز برای شکستن رکورد جوکر

اکران فیلم "بتمن" اولین آخر هفته‌ی اکتبر سال آینده‌ میلادی (جمعه ۹ مهر ماه ۱۴۰۰) موکول شد.

ایران آرت: در حالی که فیلمبرداری بسیاری از پروژه‌های سینمایی و تلویزیونی به دنبال شیوع ویروس کرونا به حالت تعلیق درآمده، استودیوی برادران وانر تاریخ اکران بسیاری از عناوین سینمایی خود را تغییر داد.

فیلم "بتمن" به کارگردانی "مت ریوز" که اخیراً در لندن فیلمبرداری می‌شد، تابستان ۲۰۲۱ اکران نمی‌شود و به ۱ اکتبر، اولین آخر هفته‌ی اکتبر سال آینده‌ی میلادی (جمعه ۹ مهر ماه ۱۴۰۰) موکول شده است. در سال ۲۰۱۹ فیلم "جوکر" (Joker) در این تاریخ اکران شد و رکوردهای زیادی را شکست. ریوز اخیراً گفته بود وقتی شرایط برای فیلمبرداری پروژه‌ مهیا شود، در نظر دارد فیلم را در لندن به پایان برساند و محل ضبط صحنه‌ها را تغییر ندهد. "بتمن" در تاریخی اکران خواهد شد که پارامونت و فاکس قرن بیستم فیلم‌های بدون عنوانی روی پرده می‌برند.

به گزارش ۳۰نما، برادران وارن فیلم جداگانه‌ی "فلش" (The Flash) را نیز به جای اول ژوئیه در اول ژوئن اکران می‌کنند و "شزم! ۲" (Shazam! 2) که قرار بود ۱ آوریل سال ۲۰۲۲ عرضه شود، به ۴ نوامبر سال ۲۰۲۲ موکول شده است. دیزنی در این تاریخ فیلم بدون عنوانی اکران خواهد کرد. 

فیلم بیوگرافیکال "الویس پرسلی" به کارگردانی "باز لورمن" و بازی "تام هنکس" که قرار بود در تاریخ ۱ اکتبر ۲۰۲۱ اکران شود، با یک ماه تأخیر و در ۵ نوامبر ۲۰۲۱ منتشر خواهد شد و باید با دنباله‌ی "دکتر استرنج و عوالم موازی جنون" دیزنی و مارول رقابت کند.

علاوه بر این، پیش‌درآمد "سوپرانوها" (The Sopranos) که "خیل قدیسان نیوآرک" (The Many Saints of Newark) نام دارد و قرار بود ۲۵ سپتامبر امسال اکران شود به ۱۲ مارس سال آینده میلادی موکول شده است و باید با "رایا و آخرین اژدها" (Raya and the Last Dragon) دیزنی رقابت کند.

فیلم درام "شاه ریچارد" (King Richard) با بازی "ویل اسمیت" که در لس‌آنجلس در حال فیلمبرداری بود، بنابر برنامه‌های جدید استودیو باید به جای ۲۵ نوامبر امسال در ۱۹ نوامبر سال ۲۰۲۱ اکران شود. "شاه ریچارد" در تعطیلات روز شکرگزاری آن سال باید با یک فیلم لایو-اکشن بدون عنوان دیزنی رقابت کند.

فیلم علمی-تخیلی "یادآوری" (Reminiscence) با بازی "هیو جکمن"، "تندی نیوتن"، و "ربکا فرگوسن" نیز باید ۱۶ آوریل سال ۲۰۲۱ اکران شود. این فیلم باید در این آخر هفته با موزیکال "ویوو" (Vivo) سونی پیکچرز و فیلم بدون عنوان دیگری از یونیورسال رقابت کند.

فیلم بدون عنوان "شاکا کینگ" در مورد "فرد همپتون" فعال سیاسی دهه‌ی ۱۹۶۰ با بازی "دنیل کالویا" در نقش همپتون، "لاکیث استنفیلد"، "مارتین شین"، "جسی پلمانز" و "لیل رل هاوری" که قرار بود آگوست امسال روی پرده برود، موقتاً از تقویم وارنرها حذف شده است.

 

بتمن جوکر رابرت پتینسون
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین