ایران آرت: علی قوی‌تن که به دلیل شباهت چهره‌اش به سهراب سپهری، فیلمی سینمایی درباره این شاعر و نقاش سرشناس ایرانی ساخته، برش‌هایی از فیلم را به مناسبت چهلمین سالگرد درگذشت سپهری منتشر کرد. 

علی قوی‌تن، درباره فیلم سینمایی "رویای سهراب" می‌گوید: "این فیلم درباره یک شاعر نامدار و محبوب ایران است و قطعا مردم دوست دارند در فیلمی از سهراب سپهری، روایتی از او ببینند که در تصورات‌شان هست و از جهاتی هم ما ملزم هستیم که زوایای دیده‌نشده‌ای را از شخصیتی چون سهراب نشان بدهیم و این تقابل، کار فیلمساز را سخت می‌کند. فیلم "رویای سهراب" یک فیلم بیوگرافی نیست بلکه راوی زوایای پنهان و دیده نشده‌ای از سهراب سپهری است."

این کارگردان همچنین می‌گوید: "از سال ۹۰ دغدغه‌ام بود و دوست داشتم فیلمی درباره "سهراب سپهری" بسازم. دلیل سال‌ها توقف و تعمق من این بود که فکر کردم اگر کس دیگری این توان، دغدغه و تمایل را دارد، درباره سهراب فیلمی بسازد اما در نهایت قرعه به نام خود من افتاد."

مهدی سلطانی، بهاره کیان افشار، لاله اسکندری، ترلان پروانه، مینا جعفرزاده، حسین محمدیان، فروغ امجدی، ابوالفضل میری، غزاله اکرمی،داود خلیلی، حسن علیرضایی، مرتضی مرتضایی، شادی عزیزی، مهرداد داوری، فاطمه کرمپور، عرفان پری‌رخ، دنیا روح و امیریاسان مدبرنیا بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

​"رویای سهراب" به احتمال فراوان در سال جاری در سینماهای کشور اکران خواهد شد. 

ببینید: بهاره کیان افشار و ترلان پروانه در فیلم سهراب سپهری

برش‌هایی از فیلم "رویای سهراب" با بازی علی قوی‌تن، مهدی سلطانی، بهاره کیان افشار، لاله اسکندری و ترلان پروانه منتشر شد.

ارسال نظر