کد خبر: 48279 A

بسکتبالیست معروف در سینما رکورد زد

بسکتبالیست معروف در سینما رکورد زد

دو قسمت اول این سریال مستند، رکورد پربیننده‌ترین مستندهای تاریخ شبکه ESPN را از آن خود کردند.

ایران آرت: مستند مایکل جوردن با عنوان "آخرین رقص" رکورد پربازدیدترین برنامه شبکه تلویزیونی ESPN از پربیننده‌ترین کانالهای ورزشی جهان را شکست.

مردم علاقه خود را به دنبال کردن آخرین سال حضور مایکل جوردن در باشگاه "شیکاگو بولز" نشان دادند.

به گزارش تسنیم، تنها در دو ساعت اول پخش این سریال مستند در شبکه  ESPN که به زندگی حرفه‌ای مایکل جوردن و شهرت و رویدادهای ورزش قهرمانی او در ان‌بی‌اِی در سالهای 1997 تا 1998 می‌پردازد، به‌طور میانگین 6 میلیون و 100 هزار بیننده آن را تماشا کردند.

دو قسمت اول این سریال مستند، رکورد پربیننده‌ترین مستندهای تاریخ این شبکه پرمخاطب را از آن خود کردند.

پخش قسمت اول این مستند در ساعت 9 شب به‌وقت شرق آمریکا به‌طور میانگین 6 میلیون و 300 هزار بیننده در دو شبکه ESPN و ESPN2 داشت. به‌دنبال تقاضای مردم، قسمت دوم نیز پخش شد و 5 میلیون و 800 هزار بیننده داشت.

این شبکه قبلاً زمان پخش مستند جوردن را برای ماه ژوئن اعلام کرده بود که به‌دنبال شیوع ویروس کرونا و اعلام پاندمی جهانی، پخش آن به همین یکشنبه موکول شد.

این سریال با واکنش‌های عمدتاً مثبتی همراه بوده است و منتقد هالیوود ریپورتر آن را "فوق‌العاده جذاب، به‌غایت سرگرم‌کننده و دارای صحنه‌های زیبای بسکتبال با مصاحبه‌هایی قابل قبول" توصیف می‌کند. این سریال مستند با سریال "ساخت آمریکا" که در ژوئن 2016 از شبکه ABC پخش شد، مقایسه می‌شود.

 

بسکتبال مایکل جردن بسکتبالیست مایکل جوردن
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین