کد خبر: 48327 A

همکاری سوفیا کاپولا با بازیگر سرشناس قدیمی/ "رو به زوال" در راه است

همکاری سوفیا کاپولا با بازیگر سرشناس قدیمی/ "رو به زوال" در راه است

سوفیا کاپولا و بیل ماری پس از ۱۷ سال بار دیگر در یک فیلم سینمایی با هم همکاری خواهند کرد.

ایران آرت: "رو به زوال" یکی از هیجان‌انگیزترین فیلم‌های سال برای دوست‌داران آثار مستقل است که همکاری مجدد "سوفیا کاپولا" کارگردان "گمشده در ترجمه" و "بیل ماری" بازیگر آن فیلم را موجب می‌شود. هرچند این دو در سال ۲۰۱۵ در ویژه‌برنامه‌ی کریسمس نت‌فلیکس همکاری کرده‌اند، اما کمدی-درام "رو به زوال" اولین اثر سینمایی آنان در ۱۷ سال گذشته و پس از اکران "گمشده در ترجمه" است که اسکار بهترین فیلمنامه‌ی اریجینال و نامزدی اسکار بهترین فیلم، بهترین کارگردانی و بهترین بازیگر مرد را برای ماری کسب کرد. کاپولا این هفته با برگزاری یک جلسه‌ی پرسش و پاسخ آنلاین با "آنت اینسدورف" از اولین جزئیات فیلم جدیدش رونمایی کرده است.

کاپولا می‌گوید: ""بیل ماری" و "رشیدا جونز" هستند. بله، آن‌ها نقش یک پدر و دختر را بازی می‌کنند و دختر با تاجر موفقی با باز ی"مارلون وایانز" ازدواج کرده است که بسیار سفر می‌کند و منشی زیبایی دارد. [شخصیت راشیدا جونز] مشکوک می‌شود. پدرش، که فردی پیچیده است او را بدبین می‌کند زیرا مردان را از زاویه‌ی دید خودش می‌بیند. به گونه‌ای یک نبرد است میان دو نسل و دختر به عنوان یک زن جوان و پدرش به عنوان جنتلمنی از نسلی دیگر."

کاپولا اضافه می‌کند: "نزاعی است در مورد نحوه‌ی نگاه آنان به یک رابطه و نیز تأثیر رابطه‌ی شما با والدین بر روابط زندگی خودتان. ما فیلمبرداری را مدتی پیش به پایان بردیم. داستان در مورد ماجراجویی‌های کوچک این دو شخصیت به عنوان پدر و دختر در مورد همسر زن است. آن‌ها در نیویورک مارتینی می‌نوشند و بسیار از زندگی و زنان و مردان می‌گویند."

به گزارش ۳۰نما، "رو به زوال" اولین پروژه‌ای بود که با همکاری اپل تی‌وی پلاس و استودیوی A24 ساخته می‌شد. کاپولا با فیلم "حلقه‌ی بلینگ" با A24 همکاری کرده بود. هنوز مشخص نیست که فیلم جدید کارگردان مستقیماً در اپل تی‌وی‌ پلاس عرضه می‌شود و یا چند هفته روی پرده می‌رود. کاپولا در این مصاحبه می‌گوید برخلاف بعضی از همکارانش با سرویس‌های استریمینگ مخالفتی ندارد اما همچنان سعی می‌کند رابطه‌ی سینما و این پلتفرم‌ را کشف کند. 

کاپولا می‌گوید: "به نظر من اینکه امکانش فراهم است اتفاق جالبی است، چرا که پیش‌تر فیلم شما باید دست کم ۹۰ دقیقه می‌بود، اما حالا با وجود پلتفرم‌های استریمینگ فیلم می‌تواند کوتاه‌تر یا بلندتر باشد. این امکان وجود دارد که کاری را در سه بخش انجام دهید و بنابراین جذاب است زیرا امکان انجام کارهای مختلفی پدید آمده است. به نظر من از این جهت هیجان‌انگیز است، اما در عین حال آن را زیاد سینما نمی‌دانم، به نظر من پدیده‌ی متفاوتی است. اما جالب است."

استودیوی A24 و اپل تی‌وی‌ پلاس تاریخ اکران "رو به زوال" را هنوز مشخص نکرده‌اند.

 

هالیوود سوفیا کاپولا بیل ماری
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین