کد خبر: 48361 A

تصمیم نهایی درباره سریال گوهر خیراندیش اعلام شد/ اعتراض تند به خانم بازیگر

تصمیم نهایی درباره سریال گوهر خیراندیش اعلام شد/ اعتراض تند به خانم بازیگر

سرانجام مقرر شد سریال "زیرخاکی" با بازی گوهر خیراندیش در شب‌های ماه رمضان روی آنتن شبکه سه برود.

ایران آرت: مدیر گروه فیلم و سریال مرکز سیمافیلم از پخش قطعی سریال "زیرخاکی" ساخته جلیل سامان در ماه رمضان خبر داد.

به نقل از روابط عمومی سیمافیلم، بهرنگ ملک‌محمدی مدیر گروه فیلم و سریال مرکز سیمافیلم درباره حاشیه‌های به وجود آمده برای سریال "زیرخاکی" گفت: متاسفیم که با رفتار خارج از قاعده و عرف یک بازیگر، سریال "زیرخاکی" دچار حاشیه شد.

وی ادامه داد: مجموعه تلویزیونی "زیرخاکی" با توجه به مضمونی که روایت می‌کند با زبان شیرین طنز، یکی از آثار قابل توجه در حوزه تاریخ معاصر و انقلاب خواهد بود. این مجموعه به نقد دوره پهلوی و ساواک با لحنی مفرح می‌پردازد و حتماً توان جذب مخاطب را دارد و می‌تواند در ایام کرونایی شب‌های ماه مبارک رمضان لحظات مفرح و شادی را برای مردم فراهم کند. گروه سازنده زحمت زیادی برای ساخت این مجموعه متحمل شدند که نباید با رفتار غیرحرفه‌ای و غیرمعمول یک بازیگر آن را نادیده گرفت.

ملک محمدی در ادامه تاکید کرد: خانم بازیگر چند ماه بعد از پایان کارش در سریال "زیرخاکی" در آن میهمانی حاضر شده است و نه قبل یا حین فیلمبرداری. این عمل او در این محفل را که خلاف شرع و هنجارهای جامعه است محکوم می‌کنیم؛ همانطور که پیش‌تر تهیه‌کننده و کارگردان مجموعه این کار وی را محکوم کردند و بر اساس قرارداد منعقد شده و تعهدات مطرح شده، سازمان صدا و سیما این موضوع را از طریق حقوقی پیگیری خواهد کرد.

مدیر گروه فیلم و سریال سیما فیلم اظهار کرد: تعهداتی که عوامل سازنده آثار نمایشی به سازمان می‌دهند تنها در جهت صیانت حرفه‌ای و اخلاقی از هنرمندان شریف کشور و تلاش‌های هنرمندانه آنان است و البته با معدود ساختارشکنی‌ها حتماً برخورد قانونی خواهد شد. همچنین به عنوان مدیریت پیش‌گیرانه طبق آیین‌نامه‌های سازمانی که متمرکز بر رعایت حدود دینی و ملی است با هنرمندان همکاری خواهد شد.

ملک محمدی در ادامه گفت: با در نظر گرفتن شرایط و بررسی‌های کارشناسی و تصمیم جامع سازمانی که نتیجه تایید مسئولان ارشد سازمان است، همچنان تصمیم بر پخش سریال همزمان با اولین روز ماه مبارک رمضان (شنبه ۶ اردیبهشت) است و ان‌شاءالله هر شب سریال "زیر خاکی" مهمان خانه‌های مردم از شبکه یک سیما خواهد بود.

 

گوهر خیراندیش زیرخاکی سریال زیرخاکی
نظرات خوانندگان
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین