کد خبر: 48398 A

رایان رینولدز در زمان سفر می‌کند

رایان رینولدز در زمان سفر می‌کند

رینولدز در این فیلم نقش مردی را بازی می‌کند که با سفر در زمان باید به نسخه‌ی ۱۳ ساله‌ خودش کمک کند.

ایران آرت: رایان رینولدز و شان لیوای در فیلم بدون عنوانی با موضوع سفر در زمان برای استودیوی اسکای‌دنس همکاری می‌کنند. این دو در فیلم "گای آزاد" که داستانی در مورد بازی‌های ویدیویی روایت می‌کند و امسال منتشر می‌شود بازی کرده بودند، به ترتیب بازیگر و کارگردان این پروژه خواهند بود. دیگر تهیه‌کنندگان فیلم شامل "دیوید الیسون"، "دینا گلدبرگ"، "دان گرانجر" و "جورج دووی" می‌شوند.

این پروژه فیلم بعدی لیوای و رینولدز خواهد بود و قرار است در نیمه‌ی چهارم سال ۲۰۲۰ در نیویورک فیلمبرداری شود اما این مسئله به پاندمی کروناویروس بستگی دارد. نویسندگی فیلم نیز به "جاناتان تروپر" سپرده شده که فیلمنامه‌ی "اینجا ترکت می‌کنم" لیوای را به نگارش درآورده است. این پروژه پیش‌تر "اسم ما آدام است" نام داشت و دست کم از سال ۲۰۱۲ در پارامونت و اسکای‌دنس در حال توسعه است و حتی در مقطعی قرار بود "تام کروز" در آن به ایفای نقش بپردازد.

رینولدز در این فیلم نقش مردی را بازی می‌کند که با سفر در زمان باید به نسخه‌ی ۱۳ ساله‌ی خودش کمک کند. آن‌ها در کنار هم با پدر فقیدشان برخورد می‌کنند که در آن زمان هم‌سن رینولدز است. 

​به گزارش ۳۰نما، اسکای‌دنس در حال توسعه‌ی اقتباسی از کتاب‌های مصور به نام "محافظ قدیمی" با بازی "شارلیز ترون" برای نت‌فلیکس است. این استودیو فیلم‌های "تاپ‌ گان: ماوریک"، "چشمان مار"  و "بدون پشیمانی" را نیز با همکاری پارامونت عرضه می‌کند.

رینولدز و لیوای هر دو برنامه‌های فشرده‌ای پیش رو دارند. رینولدز باید در اقتباس سینمایی از بازی "لانه‌ی اژدها"  نت‌فلیکس بازی کند و در پروژه‌های دیگری از جمله "کرودز ۲" و "محافظ آدمکش ۲" ظاهر شود. لیوای خود را به عنوان تهیه‌کننده برای فصل چهارم سریال "چیزهای عجیب" نت‌فلیکس مهیا می‌کند.

فیلم "گای آزاد" این دو مراحل پس از تولید را سپری می‌کند و پیش از ادغام فاکس قرن بیستم و دیزنی تولید شده است. این فیلم قرار بود ۴ ژوئیه اکران شود اما به ۱۱ دسامبر آینده موکول شد.

 

هالیوود بازیگر رایان رینولدز شان لیوای
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین