کد خبر: 48400 A

استفاده از خون آقای بازیگر و همسرش برای توسعه واکسن کرونا

استفاده از خون آقای بازیگر و همسرش برای توسعه واکسن کرونا

تام هنکس می‌گوید او و همسرش داوطلبانه خون و پلاسمای خود را برای تحقیقات در زمینه‌ی ویروس اهدا می‌کنند.

ایران آرت: از خون «تام هنکس» و همسرش «ریتا ویلسون» که پس از ابتلا به ویروس کرونا به بهبودی رسیده‌اند، برای توسعه‌ی ویروس کرونا استفاده خواهد شد.

اوایل ماه مارس، این زوج برای فیلمبرداری فیلم بیوگرافیکال «الویس پرسلی» به کارگردانی «باز لورمن» در استرالیا به سر می‌بردند و تست کرونای آن‌ها مثبت اعلام شده بود. آن‌ها پس از چند هفته قرنطینه به لس‌آنجلس بازگشتند و علائم ویروس را دیگر در خود مشاهده نکردند. 

هنکس در مصاحبه با ان‌پی‌آر می‌گوید او و ویلسون داوطلبانه خون و پلاسمای خود را برای تحقیقات در زمینه‌ی ویروس اهدا می‌کنند. هنکس می‌گوید: «بسیار می‌پرسند حالا چه باید کرد؟ کاری هست که بتوان انجام داد؟ ما در واقع متوجه شده‌ایم که خون ما حاوی آنتی‌بادی [پادتن] است. ما نه تنها استقبال کردیم، بلکه گفتیم: «خون ما را می‌خواهید؟ می‌توانیم پلاسما اهدا کنیم؟»»

به گزارش ۳۰نما، هنکس ۶۳ ساله از حالا نامی برای واکسن احتمالی بر اساس خونش انتخاب کرده است: «در واقع، ما خون را به جاهایی می‌دهیم که امیدواریم به چیزی که قرار است «هنک-سین» نام بگیرد دست پیدا کند.»

هنکس بار دیگر اطمینان خاطر می‌دهد که حال او و همسرش خوب است. او هفته‌ی گذشته در مصاحبه‌ی دیگری گفته بود: «ریتا نسبت به من دوران سخت‌تری را پشت سر گذاشت. تب شدیدتری داشت. حس بوایی و چشایی‌اش را از دست داده بود. به مدت سه هفته هیچ میلی به خوردن غذا نداشت.»

 

تام هنکس
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین