کد خبر: 48422 A

بازیگری که برای حضور در "تاپ گان" به التماس افتاد

بازیگری که برای حضور در "تاپ گان" به التماس افتاد

وال کیلمر که چند سالی است فیلم‌هایش فروش قابل توجهی ندارد، می‌گوید برای بازی دوباره در نقش آیسمن، التماس کرده است!

ایران آرت: وال کیلمر بازیگری است که با نقش‌های مختلف شناخته می‌شود. او در "بید" (Willow) نقش یک شمشیرزن را بازی کرده، در "دورز" با بازی در نقش "جیم موریسون" خواننده‌ی آمریکایی پرداخته، در "توم‌استون" نقش "داک هالیدی" هفت‌تیرکش آمریکایی را بازی کرده، در "بتمن برای همیشه" در نقش "بروس وین" ظاهر شده و در "نابغه‌ی واقعی" نقش "کریس نایت" را بازی کرده. اما برای بسیاری از دوستداران سینما چهره‌ی او یادآور نقش "تام کازانسکی" یا "آیسمن" در فیلم "تاپ گان" است.

کیلمر در کتاب خاطرات "من هاکلبری تو هستم" کیلمر توضیح می‌دهد که یکی از به‌یادمانی‌ترین نقش‌هایش فیلم اکشن "تاپ گان" با بازی "تام کروز" و کارگردانی "تونی اسکات" در دهه‌ی ۱۹۸۰ است که در واقع ممکن بود هرگز به حقیقت نپیوندد زیرا در آن زمان به این نقش‌ها علاقه‌مند نبوده است. 

​به گزارش ۳۰نما، کیلمر می‌گوید: "آن نقش را نمی‌خواستم. فیلم برایم اهمیتی نداشت. داستانش برایم جذاب نبود." او اضافه می‌کند که این ایجنتش بوده که او را مجبور کرده برای این نقش تست بازیگری دهد: "شورت استرالیایی گشاد و مسخره‌ای به رنگ سبز پوشیده بودم. با بی‌تفاوتی جملات را بیان کردم و در عین شگفتی، به من گفتند که این نقش به من می‌رسد. بیشتر احساس ناامیدی کردم تا غرور."

فیلم "تونی اسکات" در ادامه پرفروش شد، "تام کروز" را ستاره کرد و بازی کیلمر در نقش "آیسمن" ابدی. اکنون پس از گذشت چند دهه، فیلم‌های کروز همچنان پرفروش است اما فیلم‌های کیلمر در گیشه با مشکل مواجه می‌شوند. بنابراین برای دنباله‌ی "تاپ گان: ماوریک" فوراً به کیلمر پیشنهاد بازی داده نشد.

کیلمر می‌گوند تنها به این علت او دوباره در نقش "آیسمن" ظاهر شده که برای بازی در فیلم التماس کرده است: "همانگونه که گروه آواز "تمپتیشنز" در دوران اوج‌شان می‌گفتند: "برای التماس کردن بیش از حد مغرور نیستم."" با این حال باید دید عملکرد این دنباله وقتی کریسمس آینده روی پرده می‌رود چگونه خواهد بود.

 

تام کروز هالیوود بازیگر وال کیلمر تاپ گان آقای بازیگر
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین