کد خبر: 48435 A

سهم بازیگران از درآمد پرفروش‌ترین فیلم تاریخ

سهم بازیگران از درآمد پرفروش‌ترین فیلم تاریخ

جزئیات جدیدی از میزان سود فوق‌العاده فیلم "انتقام جویان: پایان بازی" و سهم بازیگران از این فروش بی‌نظیر منتشر شد.

ایران آرت: تابستان سال گذشته در این آخر هفته فیلم "انتقام‌جویان: آخر بازی" روی پرده رفت و رکوردشکنی کرد. از موفقیت این بلاک‌باستر که در افتتاحیه‌ی جهانی به تنهایی ۱.۲ میلیارد دلار فروش کرد، به تازگی جزئیات دقیق‌تری منتشر شده است.

این فیلم با رکورد ۲.۷۹۷ میلیارد دلاری رکورد "آواتار" (Avatar) "جیمز کامرون" را شکست و پرفروش‌ترین فیلم تاریخ لقب گرفت. 

"آخر بازی" بنابر گزارش جدید منتشر شده در نهایت به سود ۹۰۰ میلیون دلاری دست پیدا کرده است. این رقم بسیار فراتر از سود پیش‌بینی‌شده‌ی ۶۰۰ میلیون دلاری دیزنی است. "جنگ بی‌نهایت" (Infinity War) قسمت قبلی چندگانه در سال ۲۰۱۸ نزدیک به نیم میلیارد دلار برای استودیو سودآوری کرده بود.

به گزارش ۳۰نما، دیزنی در این فروش عظیم بازیگرانی که در موفقیت فیلم مشارکت داشتند و در بنا شدن "دنیای سینمایی مارول" نقش داشتند را هم سهیم کرده است. "رابرت داونی جونیور" که برای بازی در نقش "مرد آهنی" ۲۰ میلیون دلار دریافت کرده بود، طبق قراردادش ۵۵ میلیون دلار از سود را هم به جیب می‌زند. این بدان معناست که داونی تا امروز ۲۷۵ میلیون دلار از بازی در "دنیای سینمایی مارول" کسب کرده است.

سهم "کریس اوانز"، "اسکارلت جوهانسون"، "مارک رافلو"، "کریس همسورث"، "جرمی رنر"، "پل راد" و "سایر بازیگران "انتقام‌جویان" نیز ۱۷۵ میلیون دلار دریافت کرده‌اند.

 

رابرت داونی جونیور انتقام جویان انتقام جویان: پایان بازی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین