کد خبر: 48444 A

بهتاش پایتخت در تئاتر رکورد زد

بهتاش پایتخت در تئاتر رکورد زد

فیلم تئاتر کمدی «جوجه‌تیغی» با کارگردانی، نویسندگی و اجرای بهرام افشاری که در آن از زندگی خودش می‌گوید در دو روز به رکورد تماشای سه میلیون و ۸۰۰ هزار دقیقه رسید.

ایران آرت: با پشت سر گذاشتن ۴۸ ساعت از پخش نمایش کمدی "جوجه تیغی" در فیلیمو، میزان تماشای قابل توجهی برای این نمایش ثبت شده است که آن را بالاتر از بسیاری تمام فیلم‌تئاترها و حتی برخی فیلم‌های سینمایی قرار می‌دهد.

بهرام افشاری یا همان بهتاش فریبا در سریال "پایتخت" نزدیک یک‌دهه است در عرصه بازیگری تئاتر و سینما حضوری فعال دارد. ماکوندو (آزاده انصاری، ۱۳۹۶)، دیابولیک: رومئو و ژولیت (آتیلا پسیانی، ۱۳۹۵)، روی خوش مهتاب (بهداد زندیه وکیلی، ۱۳۹۴)، تهران زیر بال فرشتگان (نادر برهانی مرند، ۱۳۹۴)، کامنت (یوسف باپیری، ۱۳۹۴)، هاروی (ملودی آرام‌نیا، ۱۳۹۳)، دن کامیلو (کوروش نریمانی، ۱۳۹۳)، مرگ فروشنده (نادر برهانی مرند، ۱۳۹۳) و... از نمایش‌هایی هستند که او بازی کرده است.

افشاری در فیلم‌های "عصبانی نیستم"، "ایران برگر"، "کارگر ساده نیازمندیم"، "لانتوری" و "آقای سانسور" و مجموعه‌های تلویزیونی "پایتخت"، "علی‌البدل"، "آسمان من" و "شرایط خاص" به بازیگری پرداخته است. او "جوجه تیغی" را بر اساس  داستان واقعی زندگی خودش به صحنه برد.

افشاری در این نمایش با کت‌وشلوار مشکی و پاپیون برندگان اسکار روی صحنه می‌آید و با لهجه شیرین همدانی با مخاطبان خود ساده و بی ادعا حرف می زند. او داستان زندگی یک جوان همدانی آس‌وپاس را که بدون مادر با پدرش زندگی می‌کند و تصمیم به کوچ به تهران و بازی در تئاتر می گیرد در قالب طنز برای تماشاگران تعریف می کند.

از آنجا که "دقیقه تماشا" اصلی‌ترین معیار در میزان استقبال از یک محتوا در سرویس‌های وی‌اودی به حساب می‌آید، بررسی‌ها نشان می‌دهد جوجه تیغی با گذر از رقم سه میلیون و ۸۰۰ هزار دقیقه تماشا در ۲ روز، رکوردی تازه در فیلم‌تئاترها ثبت کرده است.

 

بهرام افشاری جوجه تیغی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین