کد خبر: 48459 A

خانم بازیگر: به خاطر لباس‌ و ظاهرمان قضاوت می‌شویم

خانم بازیگر: به خاطر لباس‌ و ظاهرمان قضاوت می‌شویم

ستاره سینمای هالیوود می‌گوید امروزه به بازیگرها و سلبریتی‌ها بر اساس ظاهر و لباس‌شان امتیاز داده می‌شود.

ایران آرت: کامرون دیاز هنرپیشه ۴۷ ساله در مجموعه برنامه‌های یوتیوبی هنر آرایشگری گوچی وستمن، توضیح داده که چطور فرش قرمز کنونی با گذشته فرق کرده است.

او گفت: "برای افتتاحیه فیلم‌هایم، از فروشگاه بارنیز، لباس می‌خریدم و به مراسم افتتاحیه می‌رفتم." دیاز با اشاره به اینکه امروزه افراد مشهور بیشتر به خاطر لباس و ظاهرشان مورد داوری قرار می‌گیرند، گفت: "این طور نیست که شما را به خاطر تولیدتان داوری کنند. چطور بگویم. به شما براساس ظاهر و لباستان امتیاز می‌دهند." او اضافه کرد که امروزه به ستاره‌های سینما روی فرش قرمز "نگاه ابزاری" می‌شود. 

به گزارش ایران‌آرت به نقل از ایندیپندنت، ستاره فیلم فرشتگان چارلی در این برنامه درباره ازدواج خود با بنجی مادن، ستاره فیلم چارلوت خوب نیز گفت: "‌از ازدواجم خیلی راضیم. عاشق این اتفاق هستم. این که همسر، شریک زندگی و دوستم را پیدا کرده‌ام."

1

دیاز که از سال ۲۰۱۴ میلادی از دنیای فیلم کنار رفت و بازنشسته شد، در پاسخ به سوال وستمن که آیا به این صنعت باز خواهد گشت، گفت: "من هرگز نمی‌گویم هرگز. چراکه شخصا در رابطه با هیچ چیزی نمی‌گویم هرگز." 

دیاز که اخیرا مادر شده و فرزندی به نام رادیکس دارد، چندی پیش راجع به تجربه دنیای مادری حرف زده و در صفحه اینستاگرام خود برنامه‌ای زنده داشته است. 

این ستاره سینما گفته "عاشق هر لحظه بودن" با نوزاد سه ماهه خود است. او همچنین از همسرش مادن، نیز به عنوان مردی "فوق‌العاده" یاد کرد.

در تصاویر چند مدل از لباس‌های این هنرپیشه و ستاره سینما را می‌بینید که البته اکثرا از برندهای معتبر هستند.

2

3

4

 

 

کامرون دیاز استایل فشن خانم بازیگر
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین