کد خبر: 48513 A

واکنش فقیهه سلطانی به حاشیه‌های گوهر خیراندیش

واکنش فقیهه سلطانی به حاشیه‌های گوهر خیراندیش

فقیهه سلطانی می‌گوید: یک بازیگر تازه وارد ممکن است برای مطرح شدن دست به رفتارهای عجیبی بزند که بخواهد معروف شود اما بازیگری چون گوهر خیراندیش قطعاً چنین کاری نمی‌کند.

ایران آرت: فقیهه سلطانی با اشاره به اینکه گوهر خیراندیش از بازیگران پیشکسوت و باتجربه سینما و تلویزیون ایران به حساب می‌آید، تأکید کرد که حواشی ایجاد شده در شأن او نیست.

این بازیگر در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا، اظهار داشت: من فکر می‌کنم هر کشور و مملکتی یک اصول و قانونی دارد که رفتارها در چارچوب آن قرار گرفته و قضاوت می‌شوند. من دقیقاً نمی‌دانم به چه دلیل این حواشی برای گوهر خیراندیش به وجود آمد اما به نظر من این بازیگر، فردی متین، باشخصیت و پیشکسوت در عرصه بازیگری هستند که نباید به راحتی با قضاوت غلط او را به حاشیه برانیم.

سلطانی خاطرنشان کرد: قطعاً باید عوامل شکل‌گیری این حواشی مشخص شوند؛ هر هنرمند یک زندگی شخصی دارد که ممکن است فیلم یا عکسی از زندگی شخصی‌اش او را به حاشیه ببرد، باید قبل از قضاوت بیشتر تحقیق کرد تا دلیل اتفاقات رخ داده مشخص شود. متأسفانه در جامعه ما قضاوت کردن کار ساده‌ای شده و گویا در وضعیت قرنطینه که همه شرایط روحی سختی دارند و ترس ابتلا به کرونا نیز در جامعه وحشت آفریده برخی با حاشیه‌سازی برای هنرمندان خود را سرگرم می‌کنند.

او افزود: هر کس که محبوب شده و جایگاهی در سینما یا تلویزیون به دست آورده قطعاً مراحلی را طی کرده و اگر امروز مردم او را دوست دارند، او یک سرمایه برای هنر کشور به حساب می‌آید. گوهر خیراندیش از بازیگران قدیمی است که چارچوب و اصول کار و زندگی در ایران را می‌شناسد و اگر امروز حاشیه‌ای برای او به وجود آمده باید همه این مسائل را در نظر بگیریم و بدانیم که او از پیشکسوتان عرصه بازیگری است و مدت‌هاست بدون حاشیه در این عرصه فعالیت داشته و این اتفاقات نمی‌تواند در شأن او باشد. گوهر خیراندیش بازیگر جوان و تازه واردی نیست که بخواهد با حاشیه‌سازی برای خود مطرح شود.

بازیگر مجموعه تلویزیونی «تبریز در مه» در ادامه گفت: امیدوارم شرایطی فراهم شود بتوان افرادی که چنین حاشیه‌هایی می‌سازند را شناسایی کرد. در این صورت می‌توان درباره خطاکار بودن افراد بهتر قضاوت کرد. البته باید به این نکته نیز اشاره کنم که این سخت‌گیری‌ها برای بازیگران زن بیشتر است و این شرایط نیز از فرهنگ ما به وجود آمده وگرنه بازیگران مرد بسیاری دیده‌ایم که رفتارهای مشابه داشته‌اند اما هیچ اتفاقی برایشان رخ نداده است.

این بازیگر در پایان تأکید کرد: به هر حال طی سال‌های اخیر چهره‌های دوست داشتنی بسیاری از تلویزیون حذف شدند و این اتفاق به هیچ‌عنوان نمی‌تواند اتفاقی خوشایند باشد. به نظر من بهتر است تلویزیون از یک سری مسائل چشم‌پوشی کند و به خصوص برای هنرمندان پیشکسوت این حواشی را کنترل کرده و اجازه ندهد که چنین اتفاقاتی رخ دهد.

​سلطانی در پایان گفت: یک بازیگر تازه وارد ممکن است برای مطرح شدن دست به رفتارهای عجیبی بزند که بخواهد معروف شود اما بازیگری چون گوهر خیراندیش قطعاً چنین کاری نمی‌کند و اگر حاشیه‌ای امروز برای او به وجود آمده اتفاقی بوده و انتظار می‌رود که رفتار سنجیده‌تری با او شود. از دست دادن هنرمندان محبوب و دوست داشتنی برای تلویزیون هزینه‌های بسیار بالایی دارد.

 

گوهر خیراندیش فقیهه سلطانی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین