کد خبر: 48514 A

"پایتخت ۶" سه قسمت دیگر دارد/ توضیحات تهیه‌کننده

"پایتخت ۶" سه قسمت دیگر دارد/ توضیحات تهیه‌کننده

فصل ششم سریال "پایتخت" هنوز به پایان نرسیده است و فیلمبرداری سریال دوباره از گرفته خواهد شد، اما چه زمانی؟

ایران آرت: تهیه کننده سریال "پایتخت ۶" گفت شروع دوباره فیلمبرداری سریال پایتخت به عوامل متعددی بستگی دارد.

 الهام غفوری در گفت‌وگو با خبرگزاری میزان، پیرامون زمان ساخت ادامه مجموعه تلویزیونی "پایتخت ۶" گفت: در حال حاضر جلسات متعددی پیرامون زمان و چگونگی شروع دوباره فیلمبرداری قسمت‌های پایانی سریال پایتخت در شرف برگزاری است اما تا وقتی که این جلسات برگزار نشوند نمی‌توان زمان دقیقی درباره شروع دوباره فیلمبرداری پایتخت اعلام کرد.

وی درباره نظر ستاد ملی مبارزه با کرونا درباره شروع دوباره فیلمبرداری سریال پایتخت افزود: شروع دوباره فیلمبرداری سریال پایتخت به عوامل متعددی بستگی دارد از جمله نظر ستاد ملی مبارزه با کرونا و ما به همین دلیل باید جلساتمان را برای این اتفاق برگزار کنیم، پس از این اقدامات می‌توان نظر نهایی درباره این شروع دوباره را اعلام کرد.

گفتنی است سریال تلویزیونی "پایتخت ۶" به کارگردانی سیروس مقدم نوروز امسال در پانزده قسمت از شبکه یک سیما روی آنتن رفت و توانست مخاطبان بسیاری را با خود همراه کند، براساس گفت‌وگوی زنده سیروس مقدم در تلویزیون سریال تلویزیونی "پایتخت ۶" حداقل ۳ قسمت دیگر خواهد داشت.

قصه سریال "پایتخت ۶" با فوت بابا پنجعلی و اهدای اعضای بدن او آغاز می‌شود. بهبود فریبا پس از سال‌ها به ایران بازمی‌گردد، اما ماجرا‌هایی برایش پیش می‌آید که فهیمه را از شوهرش دلسرد می‌کند. بهبود در این فصل به بیماری سندرم دست بیگانه مبتلا است.

محسن تنابنده سیروس مقدم الهام غفوری پایتخت 6
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین