کد خبر: 48546 A

ماجرای عجیب روزی که آن هاتاوی زن گربه‌ای شد

ماجرای عجیب روزی که آن هاتاوی زن گربه‌ای شد

آن هاتاوی فاش می‌کند که ابتدا تصور می‌کرده در فیلم نولان قرار است برای شخصیت "هارلی کوئین" تست بازیگری بدهد نه "زن گربه‌ای".

ایران آرت: در مورد پایان‌بندی فیلم‌های سه‌گانه‌ی ابرقهرمانی معمولاً حرف و حدیث‌هایی مطرح می‌شود. "شوالیه‌ تاریکی" به کارگردانی "کریستفر نولان" نیز سه‌گانه‌ای بود که قسمت سوم آن جنجالی‌تر شد. صرف نظر از کیفیت فیلم، سخت می‌توان با بازی خوب "آن هاتاوی" در نقش "سلینا کایل/زن‌گربه‌ای" مخالفت کرد. اما او به تازگی فاش کرده است که وقتی قصد داشته برای این نقش تست بازیگری بدهد این شخصیت را با "هارلی کوئین" اشتباه گرفته است.

بی‌بی‌سی به تازگی از هاتاوی در مورد این شایعه پرسیده است که او در ابتدا تصور می‌کرده می‌خواهد برای شخصیت "هارلی کوئین" تست بازیگری بدهد نه "زن گربه‌ای". هاتاوی علت اینکه چرا به اشتباه افتاده را ذکر نمی‌کند اما توضیح می‌دهد که اولین ملاقاتش با نولان طبق برنامه پیش نرفته است: "وارد شدم و لباس زیبایی که البته به شکل دیوانه‌واری دوخته شده بود به تن داشتم. و از این کفش‌های فلت جوکری پوشیده بودم و سعی کردم برای کریس از آن لبخند‌های ریز بزنم." او در ادامه می‌گوید: "بعد از گذشت یک ساعت از جلسه او گفت: "خوب، مطمئنم که نباید من این را به شما بگویم اما نقش "زن گربه‌ای" است.""

هاتاوی در نهایت نقش "زن گربه‌ای" را گرفت و بعدها در "بین‌ستاره‌ای" هم با نولان همکاری کرد. او به خاطر بازی در "شوالیه‌ی تاریکی برمی‌خیزد" نقدهای مثبتی دریافت کرد و فیم بیش از ۱ میلیارد دلار در سراسر دنیا فروخت. هاتاوی در نقش "زن گربه‌ای" جانشین "میشل فایفر" می‌شد که در "بتمن بازمی‌گردد" تیم برتون این نقش را ایفا کرده بود. این نقش در حال حاضر به "زوئی کراویتز" سپرده شده که قرار است در "بتمن" به کارگردانی "مت ریوز" در مقابل "رابرت پتینسون" در نقش "بروس وین" بازی کند.

​به گزارش ۳۰نما، هاتاوی در مصاحبه با بی‌بی‌سی از فیلمبرداری "بین‌ستاره‌ای" و لباس‌های فضانوردی که بازیگران بازی به تن می‌کردند نیز می‌گوید. او برای بازی در این فیلم تمرینات سختی را پشت سر گذاشته و فیلمبرداری صحنه‌های اکشن فیزیکی برای او ساده نبوده است.

هاتاوی می‌گوید: "ما لباس‌های خشکی را می‌پوشیدیم اما با اولین برداشت [خیس آب می‌شد] و من می‌نشستم و با خود فکر می‌کردم: "نباید شکایتی داشته باشی، تو تنها دختر این‌جایی." ما از صحنه‌ی آب عبور کردیم و داشتیم از توده‌ی یخ بالا می‌رفتیم. لباس‌‌های واقعاً بدی بود. اما همچنان می‌گفتم: "شکایت نکن. این کار را نکن."

در آن مقطع "مت دیمون" با ما جلوی دوربین می‌آمد و هنوز دو ساعت نگذشته گفت: "خدای من این بدترین لباسی است که به عمرم پوشیده‌ام!" بنابراین فکر کردم اگر دیمون شکایت کند من هم می‌توانم. "جیسون بورن" از لباس خوشش نیامده! می‌دانستم که وحشتناک است."

 

کریستوفر نولان آن هاتاوی نولان خانم بازیگر
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین