کد خبر: 48558 A

آریانا گرانده همسر هرکول می‌شود

آریانا گرانده همسر هرکول می‌شود

در حالی اعلام شده قرار است "هرکول" به سینماها بازگردد که به احتمال فراوان آریانا گرانده نقش مگارا، همسر هرکول را بازی خواهد کرد.

ایران آرت: کمپانی دیزنی قصد دارد اقتباسی زنده از فیلم انیمیشن "هرکول" محصول ۱۹۹۷ انجام دهد.

جو و آنتونی روسو کارگردانان "انتقام‌جویان: آخر بازی" به عنوان تهیه‌کنندگان این پروژه انتخاب شده‌اند ولی هنوز کارگردان فیلم انتخاب نشده است.

دیو کالاهام که فیلمنامه "یک بار مصرف‌ها"، "شانگ-چی" و "افسانه ۱۰ حلقه" را نوشته نیز برای نوشتن فیلمنامه انتخاب شده است.

به گزارش مهر، دیزنی مدتی است که اعلام کرده قصد دارد همه انیمیشن‌های کلاسیک محبوب و پرمخاطبش را به صورت زنده بازسازی کند. تاکنون "علاء الدین"، "شیر شاه"، "سیندرلا" و خیلی‌های دیگر راهی این مسیر شده‌اند.

جدیدترین عنوانی که دیزنی اکنون در دست ساخت دارد "پری‌دریایی کوچک" است که با بازی هالی بیلی در نقش شاهزاده در دست ساخت است.

نسخه زنده "مولان" هم قرار بود ماه مارس راهی سینماها شود که تا جولای به دلیل ویروس کرونا به تعویق افتاد.

طبیعی بود انیمیشن "هرکول" که در دهه ۱۹۹۰ فروشی ۲۵۲ میلیون دلاری را در سطح جهان ثبت کرد، به عنوان فیلم بعدی برای بازسازی انتخاب شود.

به نقل از هالیوود ریپورتر، خبر این اقتباس دو هفته پس از آن اعلام شد که آریانا گرانده یکی از ترانه‌های این موزیکال را در یک برنامه ویژه خواند و حالا شایعات حکایت از این دارد که شاید وی بازیگر نقش مگارا باشد.

در این انیمیشن که ۱۸ نویسنده برای نوشتن داستان و فیلمنامه کار کرده بودند، تیت داناوان در نقش اصلی صداپیشگی و جیمز وودز در نقش هادس نقش‌آفرینی کرده بود.

گفته می‌شود احتمالاً رایان گاسلینگ و ادریس البا از بازیگران فیلم جدید باشند.

هنوز مشخص نیست که بازسازی "هرکول" همچنان فیلمی موزیکال خواهد بود یا خیر، اما حضور کالاهام می‌تواند احتمال اکشن بودن بیشتر فیلم را تقویت کند.

 

آریانا گرانده رایان گاسلینگ ادریس البا کمپانی دیزنی هرکول
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین