کد خبر: 48619 A

سریال زیرخاکی سانسور می‌شود؟

سریال زیرخاکی سانسور می‌شود؟

تهیه‌‌کننده سریال "زیرخاکی" به سوالاتی درباره سانسور شدن سریال و ادامه پیدا کردن آن در فصل‌های بعدی پاسخ داد.

ایران آرت: اعتراض عوامل سریال‌های "پایتخت۶" و "نون.خ ۲" به فضای ممیزی ازجمله رخدادهایی است که در این مدت، رسانه ملی را با چالش‌هایی مواجه کرده است.

رضا نصیری‌نیا (تهیه‌کننده سریال زیر خاکی) درباره اینکه آیا سریال "زیرخاکی" نیز با سانسور مواجه شده، به ایلنا گفت: به هر حال سازمان ضوابط پخش خودش را دارد که نمی‌توان به آن سانسور گفت. قاعدتا ضوابط پخش باید لحاظ شود. چون درگیر ماجرای سریال‌هایی که گفتید نبودم، نمی‌دانم برای آنها چه اتفاقی رخ داده است. ولی در رابطه با "زیرخاکی" باید بگویم که ما خودمان در هنگام تصویربرداری خیلی شرایط سازمان را لحاظ می‌کردیم و تمام تلاش خود را در جهت درست پیش رفتن کارها به کار می‌گرفتیم تا کمتر دچار چنین مشکلاتی بشویم. 

وی افزود: بر همین اساس شکرخدا تاکنون از این ماجرا اذیت نشدیم و قاعدتا پخش شبکه هم خیلی ما را همراهی کرده و تاکنون چیزی که بخواهد محتوای ما را دچار تغییراتی کند، نداشته‌ایم. امیدوارم که تا انتها نیز نداشته باشیم و در ادامه نیز به همین شکل خوب و با تعامل بالا کار را جلو ببریم. درنهایت باید بگویم که کیفیت کار دچار لطمه‌ای نشده است.

وی همچنین درباره تولید مجموعه‌های چند فصله در تلویزیون و اینکه آیا زیرخاکی نیز می‌تواند فصل‌های بعدی داشته باشد، بیان کرد: ما یک قرارداد با سیما فیلم داریم برای تولید ۲۵ قسمت. اگر درخواستی در رابطه با ادامه‌دار بودن مجموعه باشد،‌ قاعدتا سیما فیلم باید این درخواست را ارائه دهد. علاوه بر این در وهله اول، ادامه هر سریالی به کشش داستان آن نیز مربوط می‌شود.

 

پایتخت نون خ سریال زیرخاکی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین