کد خبر: 48690 A

انتخابی جذاب برای ساختن فیلم جدید "جنگ ستارگان"

انتخابی جذاب برای ساختن فیلم جدید "جنگ ستارگان"

تایکا وایتیتی به عنوان کارگردان فیلم جدید "جنگ ستارگان" انتخاب شد.

ایران آرت: کارگردان برنده جایزه اسکار برای ساخت فیلم جدیدی از مجموعه "جنگ ستارگان" انتخاب شد. وی با همراهی کریستی ویلسون-کایرنز نویسنده فیلمنامه "۱۹۱۷" فیلمنامه فیلم جدید را هم می‌نویسند.

دیزنی و لوکاس فیلم دیروز دوشنبه تایید کردند که فیلم بلندی از مجموعه "جنگ ستارگان" به کارگردانی وایتیتی ساخته می‌شود.

در عین حال تایید شده که سریال تلویزیونی "جنگ ستارگان" نیز برای دیزنی پلاس در دست تهیه است و لسلی هدلند خالق "عروسک روسی" آن را می‌سازد. این خبر ماه پیش در حد شایعه منتشر شده بود.

به گزارش مهر، نخستین خبرها درباره ساخته شدن فیلم جدید "جنگ ستارگان" به کارگردانی وایتیتی ژانویه گذشته منتشر شده بود. وی در فصل اول سریال پربیننده "مندلورین" دیزنی پلاس نیز حضور داشت و قسمت آخر این فصل را کارگردانی کرده بود.

هنوز روشن نیست آیا فیلمی که وایتیتی می‌سازد یکی از سه عنوان بی‌نام اعلام شده از "جنگ ستارگان" است که گفته شده بود دسامبر ۲۰۲۲ ۲۰۲۴٬ و ۲۰۲۶ راهی سینماها می‌شود یا یک پروژه جداگانه است.

این کارگردان نیوزیلندی جایزه اسکار را در آخرین مراسم اسکار برای فیلمنامه اقتباسی "جوجو خرگوش" کسب کرد.

"جنگ ستارگان" وایتیتی اولین پروژه سینمایی از مجموعه "جنگ ستارگان" پس از "ظهور اسکای‌واکر" است که به صورت رسمی ساخت آن تایید می‌شود.

وایتیتی تاکنون برای دیزنی و مارول فیلم "ثور: رگناروک" را ساخته و قرار است قسمت بعدی آن "ثور: عشق و آذرخش" را نیز را جلوی دوربین ببرد.

 

هالیوود کارگردان جنگ ستارگان تایکا وایتیتی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین