کد خبر: 48699 A

سیلوستر استالونه سراغ "مرد خرابکار" رفت

سیلوستر استالونه سراغ "مرد خرابکار" رفت

استالونه معتقد است که فیلم "مرد خرابکار" باید برای مخاطبین نسل جدید بازسازی شود.

ایران آرت: سیلوستر استالونه سابقه‌ بازی در فیلم‌های اکشن به‌یادماندنی زیادی در دهه‌های ۱۹۷۰ و ۱۹۸۰ میلادی مشخصاً فیلم‌های "راکی" و "رمبو" را دارد. اما در دهه‌ی ۱۹۹۰ انتخاب‌های این بازیگر کمی عجیب شدند. او در آن زمان فیلم‌هایی مخاطره‌آمیز مانند "قاضی درد" و "اسکار" را برای بازی برمی‌گزید. اما یکی از فیلم‌های او که به یک اکشن کلاسیک تبدیل شد "مرد خرابکار" بود.

به نظر می‌رسد که مانند "راکی" و "رمبو"، استالونه آماده‌ می‌شود تا گرد و خاک را از "مرد خرابکار" بزداید و دنباله‌ای برای آن بسازد. او به تازگی در صحفه‌ی اینستاگرامش به پرسش یکی از هواداران در مورد این فیلم پاسخ داد. در آن فیلم استالونه نقش پلیسی را بازی می‌کرد که منجمد شده و به آینده فرستاده می‌شود و در آن زمان باید دشمن ابدی‌اش با بازی "وزلی اسنایپس" روبرو شود. "سندرا بولاک" جوان نیز یکی دیگر از ستارگان آن فیلم اکشن و کمدی بود. 

​به گزارش ۳۰نما، استالونه معتقد است که این فیلم باید برای مخاطبین نسل جدید بازسازی شود. او فاش می‌کند: "فکر می‌کنم ساخته خواهد شد. ما در حال حاضر با برادران وارنر بر روی آن کار می‌کنیم و فوق‌العاده به نظر می‌رسد، بنابراین باید یک روز بیرون بیاید. اتفاق خواهد افتاد."

برخلاف "رمبو" و "راکی"، فیلم "مرد خرابکار" دارای هواداران وفادار نیست، اما درست به همین علت انتظارات از فیلم بالا نمی‌رود و تنها خواسته‌ی مخاطبین بازگشت استالونه، اسناپیس و بولاک در یک داستان فیوچریستی عجیب است.

قسمت اول "مرد خرابکار" اکتبر سال ۱۹۹۳ اکران شد و در حالی که با بودجه‌ی ۴۵ تا ۷۷ میلیون دلاری ساخته شده بود، نزدیک به ۱۶۰ میلیون دلار فروش کرد. "مرد خرابکار" تنها فیلم بلند کارنامه‌ی "مارکو برامبیلا" کارگردان ایتالیایی-کانادایی است.

 

 

سیلوستر استالونه راکی مرد خرابکار
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین