کد خبر: 48713 A

کیت بلانشت کهکشانی می‌شود

کیت بلانشت کهکشانی می‌شود

شخصیتی که بلانشت قرار است آن را بازی کند یکی از شش زن کهکشان است که دارای قدرت‌های ابرانسانی است.

ایران آرت: کیت بلانشت، بازیگر برنده‌ی اسکار در حال مذاکره با استودیوی لاینزگیت است تا در فیلم "سرزمین‌های مرزی" (Borderlands) نقش "لیلیث" را بازی کند. این فیلم از یک بازی ویدیویی محبوب اقتباس می‌شود. "الی راث" در این پروژه بر روی صندلی کارگردانی می‌نشیند و "آوی آراد" تهیه‌کننده‌ی آن خواهد بود. "کرگ مازین" که اخیراً با "چرنوبیل" برنده‌ی جایزه‌ی امی شده، آخرین پیش‌نویس فیلمنمامه را به نگارش درآورده است.

در صورتی که قرارداد بلانشت بسته شود، پیروزی بزرگ دیگری برای استودیو در هفته‌های اخیر خواهد بود. آن‌ها قرار است قسمت سوم "حالا مرا می‌بینی ۳" (Now You See Me) را با "اریک وارن سینگر" و پیش‌درآمد "هانگر گیمز" را هم تولید کنند.

​به گزارش ۳۰نما، قسمت اول بازی "سرزمین‌های مرزی" در سال ۲۰۰۹ توسط "گیرباکس سافت‌ور" توسعه پیدا کرد. تاکنون بیش از ۵۷ میلیون کپی از این مجموعه بازی در سراسر دنیا به فروش رفته است. "سرزمین مرزی ۳" سپتامبر سال گذشته عرضه شد. "لیلیث" یکی از شخصیت‌های اصلی بازی و یکی از شخصیت‌های قابل بازی در قسمت اول بازی "سرزمین‌های مرزی" بود. او یکی از شش زن کهکشان است که به طبقه‌ی "سیرن"ها تعلق دارد و دارای قدرت‌های ابرانسانی است.

"رندی پیچفورد" تهیه‌کننده‌ی اجرایی بازی ویدیویی و بنیان‌گذار "گیرباکس سافت‌ور" از تهیه‌کنندگان اقتباس سینمایی خواهد بود. "جیمز مایرز" و "آرون ادموندز" نیز نمایندگان لاینزگیت خواهند بود.

بلانشت در حال حاضر در مینی‌سریال "خانم آمریکا" (Mrs. America) شبکه‌ی FX ظاهر شده و اخیراً در "کجا می‌روی برنادت؟" (Where’d You Go Bernadette?) بازی کرده که برای او نامزدی گلدن گلوب را در پی داشت. او پیش از شیوع پاندمی ویروس کرونا در حال فیلمبرداری "کوچه‌ی کابوس" (Nightmare Alley) به کارگردانی "گی‌یرمو دل تورو" بود.

 

کیت بلانشت سرزمین های مرزی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین