کد خبر: 48759 A

سریال بازیگر "فرندز" تعطیل شد

سریال بازیگر "فرندز" تعطیل شد

"مرد با یک نقشه" با بازی مت له‌بلانک، بازیگر نقش جویی در سریال فرندز پس از فصل چهارم کنسل می‌شود.

ایران آرت: شبکه CBS روز چهارشنبه اعلام کرد که اغلب سریال‌های متن-محور و غیر-متنی خودش را برای فصل ۲۰۲۰- ۲۰۲۱ تمدید و چهار سریال را کنسل می‌کند. سریال‌های تمدید شده‌ی شبکه شامل "همگی قیام کنید"، "خون آبی"، "بول"، "اف‌بی‌آی"، "اف‌بی‌آی: شدیداً تحت تعقیب"، "مک‌گایور"، "مگنام پی.‌آی"، "ان‌سی‌آی‌اس"، "ان‌سی‌آی‌اس: لس آنجلس"، "ان‌سی‌آی‌اس: نیو اورلئان"، "سوات" و "گروه عملیات ویژه" می‌شود.

این شبکه سریال‌های کمدی "محله"، "باب ابیشولا را دوست دارد"، و "تک‌شاخ" را هم برای فصل جدید تمدید کرده است. تمامی این سریال‌ها به "شلدون جوان"، "شیطان"، "مادر"، "بازمانده" و "رقابت شگفت‌انگیز" می‌پیوندند که پیش‌تر سفارش ساخت فصل جدید دریافت کرده بودند.

​به گزارش ۳۰نما، سریال‌های "تامی"، "مرد با یک نقشه"، "شغل دوم کارول" و "بی‌پول" نیز از طرف شبکه‌ی CBS کنسل اعلام شده‌اند. "مرد با یک نقشه" با بازی "مت له‌بلانک" پس از فصل چهارم کنسل می‌شود اما سه سریال دیگر پس از یک فصل به پایان می‌رسند. "مرد با یک نقشه" و "بی‌پول" فصل‌های چهارم و اول خود را در ماه آوریل آغاز کرده بودند، در حالی که "تامی" و "شغل دوم کارول" به ترتیب در ماه فوریه و پاییز گذشته پخش شده بودند.

انتظار می‌رود پس از CBS دیگر شبکه‌های ماهواره‌ای برنامه‌های خود برای فصل ۲۰۲۰-۲۰۲۱ را اعلام کنند در حالی که ویروس کرونا تمامی سنت‌های سفارش سریال را به هم ریخته است. فیلمبرداری تمامی اپیزودهای آزمایشی سریال‌های جدید لغو شده و این احتمال وجود دارد که شبکه‌ها سریال‌های در حال پخش خود را برای فصل‌های جدید تمدید کنند. چندین سریال از جمله "راک جوان"‌ با بازی "دووین جانسون" و "واکر، رنجر تگزاس" با بازی "جارد پادلکی" که مستقیماً سفارش ساخت دریافت کرده بودند به فصل‌های بعدی موکول شده‌اند و پیش‌بینی‌ می‌شود که شبکه‌ها برای اپیزودهای آزمایشی ناتمام اندکی سفارش تولید صادر کنند.

 

فرندز سریال سریال فرندز مته له بلانک
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین