کد خبر: 48765 A

کاترین لانگفورد بانوی دریاچه شد/ عکس

کاترین لانگفورد بانوی دریاچه شد/ عکس

"نفرین‌شده" با بازی کاترین لانگفورد داستانی تاریخی است با مضامینی آشنا چون جنگ‌های بی‌هدف، خرافه، انجام ناممکن‌ها.

ایران آرت: به دنبال موفقیت "ویچر" که اواخر سال ۲۰۱۹ عرضه شد، نت‌فلیکس قصد دارد از سریال فانتزی دیگری برای تابستان امسال پرده بردارد. این شبکه از کتاب پرفروش "نفرین‌شده" نوشته‌ی "توماس ویلر" و "فرانک میلر" اقتباس کرده و داستان متفاوتی از افسانه‌ی "شاه آرتور" به تصویر می‌کشد.

"کاترین لنگفورد" ستاره‌ی "به ۱۳ دلیل" (13 Reasons Why) در این سریال نقش "نیمو" یا "بانوی دریاچه" که با آرتور همکاری می‌کند را ایفا کرده است. نت‌فلیکس ساعاتی پیش از اولین تصاویر رسمی از سریال رونمایی کرد.

در اولین پوستر سریال، "نیمو" با شمشیر نمادین قصه در دستش دیده می‌شود. در ۱۴ تصویر دیگر لنگفورد به همراه دیگر بازیگران از جمله "دیوون ترل"، "گوستاف اسکارزگارن"، "دنیل شارمن"، "سباستین آرمستو"، "مت استوکو"، "لیلی نویمارک"، "شالوم برن- فرانکلین"، "امیلی کوتس"، "بیلی جنکینز"، "بلا دین"، و "پیتر مولان" به چشم می‌خورند. 

cursed-netflix-14-1024x576

به گزارش ۳۰نما، سریال "نفرین‌شده" از زاویه‌ی دید "نیمو" روایت می‌شود، زن جوانی با یک استعداد اسرارآمیز که به "بانوی دریاچه" تبدیل می‌شود. او پس از مرگ مادرش به همراه "آرتور" می‌کوشد "مرلین" را پیدا کند و شمشیر را به او تحویل دهد. او در این راه به نماد شجاعت و شورش علیه "پالادین‌های سرخ" تبدیل می‌شود.

"نفرین‌شده" داستانی تاریخی است با مضامینی آشنا چون جنگ‌های بی‌هدف، خرافه، انجام ناممکن‌ها.

کاترین لنگفورد کاترین لانگفورد سریال نفرین شده
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین