کد خبر: 48808 A

هیلاری داف جوان‌تر می‌شود

هیلاری داف جوان‌تر می‌شود

اسپین‌آف کمدی "جوان‌تر" با بازی هیلاری داف، ستاره سینما و تلویزیون آمریکا ساخته خواهد شد.

ایران آرت: سریال‌ محبوب "جوان‌تر" شبکه‌ی TV Land ادامه پیدا می‌کند. هالیوود ریپورتر شب گذشته گزارش داد که این شبکه با همکاری "درن استار" نویسنده‌ی مجموعه، در حال توسعه‌ی یک اسپین‌آف برای شخصیت "هیلاری داف" است.

شبکه‌ی پخش‌کننده‌ی اسپین‌آف "جوان‌تر" هنوز انتخاب نشده و مشخص نیست که اپیزود اول آن که هنوز نه فیلمنامه‌ای دارد و نه جلوی دوربین رفته به عنوان فصل هفتم روی ایر می‌رود یا نه. منابع‌ نزدیک به پروژه می‌گویند استودیوی ویاکام‌سی‌بی‌اس که مالک سریال‌ است احتمال دارد اپیزودهای جدید را به شبکه‌ی پارامونت ببرد یا به شبکه‌های دیگر بفروشد.

به گزارش 30نما، "امیلی در پاریس" با بازی "لیلی کالینز" دیگر سریال پارامونت بود که پخش خود را از این شبکه آغاز کرد اما اکنون در آستانه‌ی فروخته شدن به نت‌فلیکس است. بنابراین این احتمال وجود دارد که اسپین‌آف جدید هم چنین سرنوشتی پیدا کند. شبکه‌های تحت مالیک ویاکام‌سی‌بی‌اس از جمله MTV و VH1 و TV Land ممکن است به زودی تغییراتی در برندهای خود به وجود آورد و به صورت منسجم‌تر به فعالیت ادامه دهد.

"جوان‌تر" سریالی بود که تحسین منتقدین را به دنبال داشت و از شبکه‌ی TV Land روی ایر رفت. فصل ششم این سریال در میان زنن ۲۵ تا ۵۴ ساله و زنان ۱۸ تا ۴۹ ساله پربیننده‌ترین سیت‌کام شبکه‌های کابلی شد. در بازار شبکه‌های کابلی که بیش از ۵۰۰ سریال اریجینال متن-محور وجود دارد، رقابت و تبلیغات بسیار پرهزینه‌ خواهد بود چرا که شبکه‌ها با چالش از دست دادن بینندگانی مواجه‌اند که هر روز بیشتر به سمت شبکه‌های استریمینگ متمایل می‌شوند. تماشای انلاین فیلم خارجی.

شبکه‌ی پارامونت حتی با از دست دادن "امیلی در پاریس" و احتمالاً اسپین‌آف "جوان‌تر" شمار عناوین اریجینالش را کاهش نمی‌دهد. آن‌ها فصل سوم سریال "یلو‌استون" را در ماه ژوئن و درام "شهردار کینگ‌استون" و "کایوتی" با بازی "مایکل چیکلیس" را پخش خواهند کرد. این شبکه‌ به خریداری سریال‌های اریجینال درامی مانند "یلواستون" با بازی "کوین کاستنر" گرایش دارد که از بازیگران شناخته‌شده‌ای برخوردار باشد.

داف که از اپیزود اول "جوان‌تر" در سریال نقش‌آفرینی کرده، قرار بود در بازسازی "لیزی مک‌گوایر" دیزنی بازی کند اما با شبکه به توافق نرسید.

 

هالیوود هیلاری داف سریال جوان تر
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین