کد خبر: 48896 A

پلیس‌ بازی جسیکا آلبا تمدید شد/ فهرست سریال‌های پاییز ۹۹

پلیس‌ بازی جسیکا آلبا تمدید شد/ فهرست سریال‌های پاییز ۹۹

شبکه فاکس تاریخ پخش سریال‌های تلویزیونی خود برای پاییز ۲۰۲۰ را اعلام کرد.

ایران آرت: "پلیس لس‌آنجلس" که اسپین‌آفی برای چندگانه‌ی "پسران بد" با بازی "گابریل یونیون" و "جسیکا آلبا" است و فصل اول آن تابستان گذشته از شبکه‌ی اسپکترم پخش شد و فصل دوم آن ژوئن آینده از همین شبکه پخش می‌شود، از جمله جذاب‌ترین عناوین فاکس برای پاییز آینده خواهد بود. فاکس فصل اول "پلیس لس‌آنجلس" را پاییز آینده در دوشنبه‌شب‌ها روی ایر می‌برد و امتیاز پخش اپیزودها جدید را هم از سونی پیکچرز تله‌ویژن اخذ کرده است. اپیزود آزمایشی سریال "پلیس لس‌آنجلس" در فصل ۲۰۱۸-۲۰۱۹ توسط NBC سفارش ساخت گرفته بود اما در نهایت در این شبکه سفارش تولید یک فصل را دریافت نکرد.

فاکس اعلام کرده است که مستند "کیهان: عوالم امکان" را هم از پاییز آینده در روزهای سه‌شنبه پخش کند. این مستند با اجرای "نیل دی‌گراس تایسون" قرار بود مارس سال ۲۰۱۹ از فاکس پخش شود، اما پخش سریال با تأخیر مواجه شد تا پرونده‌ی رسیدگی به اتهامات جنسی بسته شود. این مستند از بهار امسال از طریق شبکه‌ی نشنال جئوگرافیک روی ایر رفته است.

کمدی "مرا کت صدا بزن" که براساس سریال "میراندا" بی‌بی‌سی به نویسندگی "میراندا هارت" ساخته می‌شود، از جمله سریال‌های جدید فاکس است که سپتامبر گذشته سفارش ساخت دریافت کرد. کمدی‌های انیمیشن "گریت نورث" و "سربه‌راه" که هر دو عناوینی بین‌فصلی خواهند بود پیش‌تر سفارش ساخت دریافت کرده بودند. در حال حاضر تنها سریال‌های جدید فاکس برای فصل آینده همین عناوین بوده‌اند اما شبکه می‌گوید به زودی سفارش‌های بیشتری صادر می‌کند.

به گزارش 30نما، شبکه‌ی CBS نیز هفته‌ی گذشته سفارش ساخت سه سریال جدید برای فصل آینده صادر کرده بود. فاکس معمولاً در این ایام از سال سفارش ساخت هفت اپیزود آزمایشی را صادر می‌کرد، اما با شیوع ویروس کرونا هیچ شبکه‌ای موفق نشد این اپیزودهای جدید را فیلمبرداری کند. فاکس سریال‌های "ریچ پلید" و "آینده" را که قرار بود در فصل زمستان پخش شوند به پاییز موکول کرده است.

"ریچ پلید" به نویسندگی "تیت تیلور" داستانی در مورد یک خانواده‌ی ثروتمند جنوبی روایت می‌کند که مالک یک شبکه‌ی تلویزیونی مذهبی است. پدر خانواده با بازی "جرالد مک‌رانی" در یک سانحه‌ی هوایی می‌میرد و همسر او با بازی "کیم کترال" متوجه می‌شود که مرد صاحب سه فرزند نامشروع است. "جان اسلتری" در "آینده" نقش شخص پیش‌رویی در سیلیکن ولی کالیفرنیا را بازی می‌کند که یکی از یکی از اختراعاتش – یک هوش مصنوعی قدرتمند – ممکن است دنیا را به هرج‌ومرج بکشاند.

فاکس برای پاییز آینده مسابقه‌ی "خواننده‌ی نقاب‌دار" را هم بازمی‌گرداند. در بخش عناوین متن-محور، فاکس انیمیشن کمدی "سیمپسون‌ها" و "مرد خانواده" را در روزهای یکشنبه روی ایر خواهد برد. جمعه‌شب‌ها نیز به مسابقات کشتی کج "اسمک‌داون لایو" اختصاص دارد و پنج‌شنبه‌ها به مسابقات فوتبال NFL. هر دو سریال "۹-۱-۱" (9-1-1) و "۹-۱-۱: لون استار" به همراه انیمیشن "دانکنویل" در فصل زمستان پخش خواهند شد. تماشای انلاین فیلم خارجی.

چندین سریال فاکس از جمله "معاون" و "تقریباً خانواده" سرنوشت مبهمی دارند در حالی که "امپراطوری" این فصل به پایان رسیده است.

فاکس به صورت رسمی سفارش ساخت فصل یازدهم سریال انیمیشن برنده‌ی امی "برگر باب" را صادر کرده است. "مرد خانواده" و "سیمپسون‌ها" دیگر سریال‌های قدیمی شبکه پیش‌تر سفارش دو فصل دریافت کرده بودند اما سازندگان "برگر باب" قراردادی تا پایان فصل جاری با شبکه بسته بودند. "برگر باب" به نویسندگی و تهیه‌کنندگی "لورن بوچارد" تولید می‌شود.

 

هالیوود جسیکا آلبا سریال شبکه فاکس پسران بد گابریل یونیون پلیس لس آنجلس
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین