ایران آرت: دیوید لینچ پیش‌تر گفته بود که در حال حاضر در لس‌آنجلس به سر می‌برد و در روزهای قرنطینه بر روی پروژه‌ی سینمایی یا تلویزیونی خاصی کار نمی‌کند، اما با رعایت فاصله‌گیری اجتماعی به هواشناسی روی آورده است.

او با لینچی‌ترین حالت ممکن در یک ویدیوی ۳۰ ثانیه‌ای ظاهر شده و وضعیت آب و هوای منطقه‌ی لس‌آنجلس برای ۱۱ می را گزارش کرد. لینچ پیش‌بینی می‌کند: "اینجا در لس‌آنجلس هوا ابری است، و صبح امروز کمی مه‌آلود. ۶۴ درجه فارنهایت، حدود ۱۷ درجه سلیسیوس. ابرها به زودی پراکنده می‌شوند و ما هوای آفتابی و دمای ۷۰ درجه خواهیم داشت. روز خوبی داشته باشید!"

گزارش آب‌ و هوای لینچ وقفه‌ای بود که در سرگرمی جدید او در روزهای قرنطینه ایجاد شد: ساختن لامپ. این کارگردان در ماه آوریل به "وایس" گفته بود که در کارگاهش لامپ دیواری می‌سازد زیرا مدت‌هاست که به برق علاقه‌مند است. او در مورد کارگاهش می‌گوید: "شامل لامپ، برق، پلاستیک پلی استر و این جور چیزها می‌شود."

به گزارش ۳۰نما، لینچ در مصاحبه‌ی قبلی خود اظهار امیدواری کرده بود که پس از قرنطینه دنیا "معنوی‌تر" شود و مردم با هم مهربان‌تر باشند: "دنیای متفاوت و بسیار هوشمندتری خواهد بود. راه حل این مشکل از راه می‌رسد و زندگی بسیار خوب خواهد شد. سینما بازمی‌گردد. همه‌چیز احتمالاً به شکلی بهتر جوانه خواهد زد."

لینچ به‌تازگی فیلم کوتاهی به نام "جک چه کار کرده؟" را از طریق نت‌فلیکس منتشر کرد. او در این فیلم از یک میمون بازجویی می‌کند.

 

کد خبر: 48911 |

ببینید: عجیب‌ترین تجربه مرد همه کاره دنیای هنر

لینچ، کارگردانی، بازیگری، خوانندگی، طراحی صدا، نقاشی و مجسمه‌سازی را تجربه کرده است، اما شاید تجربه جدید او بسیار غیرمنتظره باشد.

ارسال نظر