کد خبر: 48915 A

ماجرای مشاجره میان شارلیز ترون و تام هاردی

ماجرای مشاجره میان شارلیز ترون و تام هاردی

شارلیز ترون، ستاره فیلم "جاده خشم" درباره ماجرای مشاجره‌اش با تام هاری در پشت صحنه این فیلم صحبت کرد.

ایران آرت: فیلم "مکس دیوانه: جاده‌ی خشم" اغلب یکی از بهترین آثار اکشن تاریخ سینما نامیده می‌شود، اما به نظر می‌رسد که تبدیل متن فیلمنامه‌ی آن به تصاویری که روی پرده دیدنی باشند برای همه‌ی عوامل چالش‌برانگیز بوده است. نیویورک تایمز به تازگی تاریخچه‌ا‌ی شفاهی از "جاده‌ی خشم" و مسائل پشت صحنه‌ی این فیلم حماسی منتشر کرده که شامل این ادعا که "اوما تورمن" برای نقش "فیوریوسا" در نظر گرفته شده بوده و "جرمی رنر" برای نقش "مکس" تست بازیگری داده. اما شاید مهمترین بخش گزارش به "تام هاردی" و "شارلیز ترون" مرتبط باشد و مشاجره‌هایی که نتیجه‌ی فیلمبرداری سنگین پروژه بود. هاردی و ترون در محل فیلمبرداری مشاجره کرده‌اند اما ترون به نیویورک تایمز می‌گوید هر دوی آن‌ها مقصر بوده‌اند. 

ترون می‌گوید: "وقتی به گذشته نگاه می‌کنم، می‌بینم که واقعاً و حقیقتاً [هاردی] را درک نمی‌کردم که چه احساسی می‌توانست داشته باشد از اینکه جانشین "مل گیبسون" می‌شد. این احساس وحشتناکی است! و فکر می‌کنم به علت نگرانی‌های خودم، سعی می‌کردیم از خودمان محافظت کنیم به جای اینکه به هم بگوییم: "این تجربه هم برای تو و هم من ترسناک است. بیا با هم خوش‌برخوردتر باشیم." به شکل عجیبی مانند شخصیت‌های‌مان در فیلم رفتار می‌کردیم: همه‌چیز در مورد بقا بود." ترون اضافه می‌کند: "مهم‌ترین مسئله‌ای که تمام پروداکشن را به جلو می‌برد ترس بود. من به شدت‌ ترسیده بودم، زیرا هرگز چنین کارهایی انجام نداده بودم. فکر می‌کنم مشکل اصلی میان من و جورج [میلر] این بود که او فیلمی در ذهنش ساخته بود و من سخت می‌کوشیدم آن را درک کنم."

به گزارش ۳۰نما، هاردی به تایمز می‌گوید که با ترون موافق است: "فشار بر روی هر دوی ما در مواقعی غیرقابل‌تحمل می‌شد. چیزی که شارلیز می‌خواست شاید یک همکار بهتر، و شاید باتجربه‌تر بود. این مسئله‌ای بود که نمی‌توان به عدم وجودش تظاهر کرد. حالا که سالخورده‌تر و ناخوشایندتر شده‌ام، می‌توانستم بهتر عمل کنم."

هاردی اضافه می‌کند: "به‌واسطه‌ی اینکه مسائل جزئی بسیاری را باید در نظر می‌گرفتیم و اینکه کنترل بسیار کمی بر هر وضعیت جدیدی که به وجود می‌آمد داشتیم، و اینکه برداشت‌ها بسیار سریع اتفاق می‌افتاد – برای اینکه کات نهایی خوب از آب دربیاید لحظات کوچک داستان باید ساخته می‌شد – ما بسیار سریع پیش‌ می‌رفتیم و این در مواقعی غیرقابل‌تحمل می‌شد."

"رزی هانتینگتن-وایتلی" که در "جاده‌ی خشم" در نقش یکی از همسران "ایمورتان جو" بازی کرده می‌گوید "رویکرد متفاوت شارلیز و هاردی نسبت به بازیگری" موجب اختلاف میان آن‌ها شد. "زوئی کراویتز" می‌گوید هر دو بازیگر را در لحظاتی که به خشم آمده بودند دیده است، اما "این هاردی بود که عصبانیتش را سر "جورج میلر" خالی کرد و این بسیار ناراحت‌کننده بود." در عین حال کراویتز توضیح می‌دهد: "از جهاتی هم می‌شد [جورج میلر] را مقصر دانست، چرا که از بازیگران بیش از حد توان‌شان انتظار داشت."

فیلمبرداری "جاده‌ی خشم" نه تنها برای بازیگران، بلکه برای خود کارگردان هم وظیفه‌ی دشوار و سنگینی بود. "آیوتا" خواننده و آهنگسازی که در فیلم نقش "دوف واریور" را بازی کرده می‌گوید از نزدیک شاهد بوده که میلر در طول شش ماه فیلمبرداری تحلیل رفته و می‌افزاید: "او در پایان بسیار شکسته شده بود."

"مارگارت سیکسل" همسر میلر و تدوین‌گر فیلم "جاده‌ی خشم" نیز به تایمز می‌گوید: "نگران جورج بودم. باید بگویم شما از نیمی از [مشکلاتی که تحمل کرد] هم مطلع نیستید. باید او را در پایان فیلمبرداری می‌دیدید، بسیار لاغر شده بود."

 

تام هاردی شارلیز ترون جاده خشم
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین