کد خبر: 48970 A

شارلیز ترون به جوانی برمی‌گردد؟

شارلیز ترون به جوانی برمی‌گردد؟

جورج میلر تصمیم داشت در فیلم پیش‌درآمد "جاده خشم" از تکنولوژی جوان‌سازی برای شارلیز ترون استفاده کند اما اکنون می‌گوید این تکنولوژی هنوز به اندازه کافی آماده نیست.

ایران آرت: جورج میلر کارگردان "مکس دیوانه: جاده‌ی خشم" به تازگی در مصاحبه با نیویورک تایمز فاش کرده است که قسمت بعدی فیلم پیش‌درآمدی برای شخصیت "امپراطور فیوریوسا" در بیست و چند سالگی اوست. او می‌گوید قصد داشته برای بازگرداندن "شارلیز ترون" ۴۴ ساله به این نقش از تکنولوژی‌های کامپیوتری استفاده کند اما در نهایت از این کار صرف نظر کرده است. 

میلر می‌گوید: "برای مدت‌های طولانی فکر می‌کردم که از تکنولوژی جوان‌ترسازی برای شارلیز استفاده کنم، اما فکر نمی‌کنم که هنوز به آنجا رسیده باشیم [و این تکنولوژی کامل شده باشد.] علی‌رغم تلاش‌های جسورانه‌ای که در فیلم "ایرلندی" صورت گرفت، فکر می‌کنم هنوز مصنوعی است."

میلر و همکار نویسنده‌اش "نیک لاتوریس" برای نگارش فیلمنامه‌ی "جاده‌ی خشم" پیشینه‌هایی برای شخصیت‌ها طراحی کردند، اما در مورد فیوریوسا جزئیات زیادی فاش نشد. در فیلم او یک فرمانده‌ی جنگی تحت رهبری "ایمورتان جو" است، اما علیه او اقدام می‌کند تا زنانش را آزاد کند. او سپس با "مکس راکتانسکی" با بازی "تام هاردی" همکاری می‌کند.

به گزارش ۳۰نما، میلر هر چهار فیلم "مکس دیوانه" را کارگردانی کرده و در سال ۲۰۱۵ برای "جاده‌ی خشم" نامزد اسکار بهترین فیلم و بهترین کارگردانی شده است. او قصد دارد پیش‌درآمد فیوریوسا را پس از فیلمبرداری "سه هزار سال آرزو" با بازی "تیلدا سوئینتن" "ادریس البا" کارگردانی کند. این فیلم در آمریکا توسط ام‌جی‌ام پخش خواهد شد. 

نیویورک تایمز این هفته تاریخچه‌ی شفاهی تولید "مکس دیوانه: جاده‌ی خشم" را هم منتشر کرده بود. پیش‌تر شایعه‌ی ملاقات میلر با "آنیا تیلور-جوی" برای نقش فیوریوسا شنیده می‌شد. در پیش‌درآمد "مکس دیوانه" میلر بار دیگر با "کالین گیبسون" طراح صحنه‌ی نامزد اسکار قسمت قبلی همکاری خواهد کرد. گیبسون به نیویورک تایمز می‌گوید برای "جاده‌ی خشم" ۱۳۵ وسیله‌ی نقلیه ساخته شده است و برای پیش‌درآمد حتی خودروهای بیشتری طراحی خواهد کرد. "جان سیل" که پس از "جاده‌ی خشم" نیمه-بازنشسته شده بود برای فیلمبرداری پیش‌درآمد باز خواهد گشت.

سیل می‌گوید: "پس از "جاده‌ی خشم" فرصت‌های فوق‌العاده‌ای برای کار داشتم و همگی آن‌ها را رد کردم. اما در مورد "جاده‌ی خشم" به جورج گفتم: "اگر هر کس دیگری تماس بگیرد می‌گویم بازنشسته شده‌ام. اما اگر تو تماس بگیری با هم ناهار می‌خوریم." هفت سال بعد او با من تماس گرفت."

 

شارلیز ترون مکس دیوانه: جاده خشم مد مکس جاده خشم
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین