کد خبر: 48972 A

نقش کمدی آمیتاب باچان در ۷۷ سالگی/ عکس

نقش کمدی آمیتاب باچان در ۷۷ سالگی/ عکس

آمیتاب باچان و ایوشمن خورانا در فیلم جدیدی با نام "گلابو سیتابو" بازی کرده‌اند که به صورت آنلاین پخش خواهد شد.

ایران آرت: فیلم کمدی هندی زبان "گلابو سیتابو" با بازی کهنه کار سینمای بالیوود "آمیتاب باچان" (پیکو) و "ایوشمن خورانا" هنرپیشه برتر هند، در تاریخ ۱۲ ژوئن به طور مستقیم در آمازون پرایم منتشر می‌شود.

این فیلم قرار بود در ماه آوریل در سالن‌های سینما اکران شود که به خاطر پاندمی کرونا لغو شد.

ویجِی سوبرامانیام مدیر و رئیس محتوای آمازون پرایم در هند گفت: ما در آمازون علایق و خواسته مخاطبین را دنبال می‌کنیم. "گلابو سیتابو" یکی از فیلم هایی است که برای امسال پیش بینی شده بود. اولین قدم این است که بهترین محتواها را برای مخاطبین تهیه کنیم.

گلابو سیتابو

به گزارش فارس، "شوجوجیت سیرکار" کارگردان فیلم تصمیم به نمایش مستقیم در آمازون را طلوع یک دوره جدید برای سرگرمی‌های هند توصیف کرد.

در این برهه که صنعت سینما تعطیل و وضعیت آینده نامشخص است، حرکت به سوی نمایش در فضای مجازی، جهشی نو برای سینمای هند محسوب می‌شود.

گلابو سیتابو

درآمد در سینمای هند نیز بخاطر اعمال شرایط فاصله گذاری اجتماعی به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، به شدت سقوط کرده است.

"بمب بکس لمیمی"، با بازی "آکشای کومار" هنرپیشه سرشناس و محبوب بالیوود، در ماه ژوئن به طور مستقیم در سرویس دیزنی پلاس Hotstar پخش خواهد شد. گفته می شود حق پخش آن ۱۳ میلیون دلار تعیین شده است. هرچند دیزنی هنوز اطلاعاتی در مورد این همکاری منتشر نکرده است.

 

بالیوود آمیتاب باچان ایوشمن خورانا گلابو سیتابو
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین