کد خبر: 48987 A

تام کروز از "متوشالح" جا ماند/ انتخاب ستاره اول فیلم دنی بویل

تام کروز از "متوشالح" جا ماند/ انتخاب ستاره اول فیلم دنی بویل

در نسخه‌های پیشین پروژه تام کروز برای بازی در نقش اول و جان واتس برای کارگردانی برگزیده شده بودند.

ایران آرت: دنی بویل آماده می‌شود تا بار دیگر وارد عرصه‌ی کارگردانی فیلم‌های پرخرج شود. او که پس از جدایی از چندگانه‌ی "جیمز باند" به سراغ فیلم "دیروز"  رفت، قرار است فیلم جدیدی با بازی "مایکل بی. جوردن" بسازد.

ورایتی گزارش می‌دهد که بویل فیلم "متوشالح" را برای استودیوی برادران وارنر کارگردانی کند. این فیلم با بازی "مایکل بی. جوردن" در ابتدا قرار بود در مورد یکی از شخصیت‌های انجیل باشد که گفته می‌شود ۹۶۹ سال زیسته است. اما ورایتی می‌نویسد استودیو در حال تغییر ایده‌ی فیلم است و با "سایمون بیوفوی" که با بویل در فیلم‌های "۱۲۷ ساعت" و "میلیونر زاغه‌نشی" همکاری کرده، قصد شروع یک چندگانه را دارد.  

​به گزارش ۳۰نما، در ماه آوریل سال گذشته گزارش شده بود که جوردن به این فیلم پیوسته است. به نظر می‌رسد که در نسخه‌های پیشین پروژه حتی "تام کروز" برای بازی در نقش اول و "جان واتس" برای کارگردانی برگزیده شده بوده‌اند. "تونی گیلروی" نیز یکی از افرادی است که بر روی فیلمنامه کار کرده است اما استودیو قصد دارد فیلمنامه‌ی پروژه را به کلی تغییر دهد.

تام کروز

"مایکل بی. جوردن" بازیگری است که به شدت تلاش می‌کند به ستاره‌ی فیلم‌های اکشن تبدیل شود. او سابقه‌ی بازی در چندگانه‌ی "کرید" را داد و در "پلنگ سیاه" استودیوی مارول ظاهر شده است. "بدون پشیمانی" بر اساس رمان‌های "تام کلنسی" فیلم بعدی جوردن خواهد بود. تماشای انلاین فیلم خارجی.

بویل سال گذشته فیلم "دیروز" را که اثری موزیکال با الهام از گروه "بیتلز" بود اکران کرد. او قرار بود فیلم "وقتی برای مردن نیست" را کارگردانی کند اما جای خود را به "کری فوکوناگا" دارد.

 

هالیوود دنی بویل مایکل بی جوردن جان واتس متوشالح
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین