کد خبر: 49050 A

بدزبان‌ترین بازیگر تاریخ سینما معرفی شد

بدزبان‌ترین بازیگر تاریخ سینما معرفی شد

جونا هیل بالاتر از لئوناردو دی‌کاپریو و ساموئل ال جکسون به‌عنوان بدزبان‌ترین بازیگر تاریخ سینما معرفی شد.

ایران آرت: براساس تحقیقات جدیدی که توسط "باز بینگو" بر روی بیش از ۳۵۰۰ فیلمنامه صورت گرفته، "جونا هیل" به عنوان بدزبان‌ترین بازیگر سینما شناخته شده است. بنابر این بررسی، این بازیگر ۳۷۶ مرتبه در فیلم‌هایش از الفاظ رکیک استفاده کرده که بخش زیادی از آن به شخصیت او در فیلم "سوپربد" و شخصیت "دانی ازاف" در فیلم "گرگ وال استریت" اختصاص دارد. "باز بینگو" ادعا می‌کند که فیلم "مارتین اسکورسیزی" دارای ۷۱۵ لفظ رکیک بوده و از این حیث در رتبه‌ی اول تاریخ سینما قرار گرفته است. 

رکورد جدید هیل بدین معناست که او بالاتر از هم‌بازی‌اش "لئوناردو دی‌کاپریو" در "گرگ وال‌ استریت" و "ساموئل ال. جکسون" جای می‌گیرد که "قصه‌ی عامه‌پسند" او در عین غافلگیری در این فهرست حاضر نیست. اما این شخصیت "اوردل" جکسون در فیلم "جکی براون"  به کارگردانی "کوئنتین تارانتینو" است که در رتبه‌ی اول فیلم‌های او ایستاده.

به گزارش ۳۰نما، هیل روز شنبه با افتخار این گزارش را در صفحه‌ی اینستاگرامش به اشتراک گذاشت! براساس این بررسی، هیل در فیلم "گرگ وال‌ استریت" در هر ۱۰۰۰ کلمه ۲۲.۹ مرتبه یک لفظ رکیک را به کار می‌برد، در حالی که شخصیت جکسون در فیلم "جکی براون" در هر ۱۰۰۰ کلمه ۶.۹ لفظ رکیک استفاده می‌کند. فیلم "جواهر تراش‌نخورده" با بازی "آدام سندلر" نیز در این رده‌بندی در مقام دوم قرار گرفته و در آن ۶۴۶ لطف رکیک استعمال شده است. 

دیگر بازیگران بدزبان سینما در این فهرست شامل "ال پاچینو"، "دنزل واشینگتن"، "بیلی باب تورنتون"، "سث روگن"، "بردلی کوپر" و "دنی مک‌براید" می‌شوند.

 

هالیوود دی کاپریو جونا هیل
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین